Beaba Babycook

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mariannerw, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannerw

    28 aug 2008
    35
    0
    0
    Wie van jullie geeft er i.p.v. potjes zelfgemaakte prakjes? Hoe bevalt dat?

    De Beaba Babycook ziet er fantastisch uit. Wie heeft er ervaring met dit apparaat?
     
  2. sjokoholic

    sjokoholic Actief lid

    17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik ben ook benieuwd...vraag me af of het iets toevoegt.
     
  3. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
  4. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    ik heb hem en vind het een super ding!
    Eten smaakt echt naar eten!
     
  5. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Even een tip: als je een jaar lang Kinderen abonnement neemt via zester.nl, krijg je hem. Dan heb je ook nog het abonnement erbij.
     
  6. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hem 1x geprobeerd en vond het erg makkelijk!

    Wil nu voor Fay toch vaker zelf haar eten maken ipv potjes kopen, maar we hebben al een stoomapparaat, een hakmolen, blender etc etc, dus genoeg apparaten.. maar stiekem wil ik hem nog steeds hebben hihihi
     
  7. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit heb ik dus ook gedaan (na een tip op dit forum trouwens :) ). Ik had hem een week later al in huis. Ik heb als test even een perenmoesje voor mezelf gemaakt, aangezien mijn baby op dit moment nog uit de navelstreng eet :) Maar geweldig hoor! Het smaakte perfect en je kan het eten zo fijn maken als je wilt. Daarna het bakje alleen afspoelen onder de hete kraan en klaar!
    Ik las dat hij ook ontdooit, waarna hij het eten meteen kookt/stoomt. Dan alleen nog even pureren en klaar is je hapje.
    Je kan natuurlijk ook een stoommandje in een pan gebruiken, en een blender, maar dit apparaat is veel makkelijker en geeft minder troep 8)
    Je kan er ook potjes in opwarmen, las ik.

    Het enige nadeel vind ik dat het kommetje voor mijn gevoel wat klein is...ik denk dat als je kind wat meer gaat eten, dat het er dan misschien niet allemaal in past. Maar dat weet ik niet zeker.
     
  8. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Wij hebben hem, en het is een echte aanrader.

    Wel zet ik mijn groentjes iéts langer op dan in de handleiding staat, want die tijd is niet altijd reëel :)
     
  9. Mariannerw

    28 aug 2008
    35
    0
    0
    dank voor alle reacties. Hij gaat toch op de verlanglijst. Ik heb tot nu toe geen andere keukenmachines op het aanrecht staan (behalve een waterkoker), dus ik heb de ruimte.

    Gr. Marianne
     

Deel Deze Pagina