Welk matras in baby ledikant?

Discussion in 'De babyuitzet' started by poema, Apr 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Het wordt tijd dat mijn dochter overgaat naar het ledikantje, maar hier moet ik nog een matras voor kopen. Nu heb ik al even op internet zitten kijken, maar er zit zoveel verschil in. Wie van jullie heeft een goed matras en is daar tevreden over? En welk matras is dit dan? Het zou handig zijn als het online te koop is.
    Nog een ander vraagje: hget ledikantje is 120x60 (althans, matrasmaat). Tot wanneer kan een kindje daarin blijven liggen? Ze is nu zo'n 60 cm lang denk ik.

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb het matrasje van Ikea, kostte volgens mij ongeveer 35 euro..ik heb wel een extra topmatrasje erover.
    bevalt mij zeer goed en is niet duur

3. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    mijn jongste heeft tot 2 jaar in ledikantje geslapen... oudste maar tot 1, omdat hij mega slaapproblemen had.

mijn neefje word in aug 3.. en slaapt er ook in

4. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,385
    0
    0
    erembodegem
    Wij hebben de aerosleep en zijn echt heeeeeel tevreden....

5. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Wat is een aerosleep precies?
    Ok dus ze blijft nog wel even in het ledikantje liggen. Ikea is inderdaad niet duur. Iemand ok ervaring met de matrassen van Prenatal?

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ergens onderaan de pagina staat ook een topic over welk matrasje. Ik heb daar een heel verhaal geschreven over allerlei soorten matrasjes en de vullingen die ervoor gebruikt zijn. Misschien dat je het kunt vinden en wellicht heb je er wat aan? Daar staan nog meer reacties van meiden

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Bedankt voor jullie reacties! Ben er inmiddels uit! En ga het halen bij de Prenatal met de korting!

Share This Page