Prijs Quinny Buzz magazijnverkoop Benthuizen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lia, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik ben nog op zoek naar een kinderwagen, want degene die we nu hebben voldoet niet.

Nu las ik op Marktplaats dat er een Quinny Buzz magazijnverkoop is in Benthuizen as. zondag, alleen staan er geen prijzen bij vermeld. Dus mijn vraag is of de magazijnverkoop echt zo heel veel scheelt met normale prijzen in de winkel en of iemand wellicht een indicatie heeft van hoeveel zo'n wagen dan tijdens een magazijnverkoop kost, want dat staat er dus niet bij op de website.

Ik zag bij de Prenatal dat de Buzz met reiswieg een slordige 600 euro kost, dus ben benieuwd wat het scheelt met een magazijnverkoop.

Alvast bedankt!

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
  3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Hoi Diddl,

Ik heb er nu een uit grootmoeders tijd :) die had mijn schoonmoeder nog staan. Het is een hele degelijke wagen, maar loodzwaar en ik kan er totaal niet mee overweg. Dus vandaar dat ik een andere wil.

Ik ga ef op de site kijken, thanx!

4. Ik zou ze mailen dan weet je het toch?

5. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik heb ze wel gemaild, maar bij de marktplaats advertentie staat dat ze geen emails beantwoorden, dus geef ik mezelf weinig hoop dat ik daar daadwerkelijk een reactie op krijg. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand het hier wist.

6. ohh vandaar, nou wat achterlijk zeg, dan zal er wel weinig korting op zitten, echt dom gewoon.

Ik zou ook eens kijken op www.dannysbabywereld.nl daar verkopen ze ze ook goedkoper als in de winkel.

7. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    ik zou er niet zo snel intrappen... mits het vlak bij je in de buurt is.
    ik had dat dus ook een keertje gehad ,stond ook op marktplaats grote uitverkoop ik gebeld of ze een bepaalde kinderwagen hadden en hij verzekerde mij dat hij die wel had! ik heb het hem duidelijk nog een keertje gevraagd of hij die merk en model had omdat ik dus 150km moest rijden...
    nee zegt hij kom maar gerust we hebben meer dan 300 modellen!
    kom ik aan staan er maar een stuk of 10 opgesteld en ook niet eens mijn merk en model.
    dus ik spreek hem er op aan en hij zei dat er genoeg stond om een keus te maken!
    omdat wij zover gereden hadden wilden we eigenlijk toch wel met een wagen naar huis, maar toen ik vroeg hoe duur bepaalde wagens waren vroeg hij nog meer dan dat je in de winkel betaalde!
    ik heb hem toen uitgemaakt voor oplichter en ben toen zo die hal uitgelopen...
    heb ook een klacht toen ingediend bij marktplaats en die advertentie is gelijk van de site gehaald...
    dus aub let goed op meis en laat je eventueel niet gek praten over de prijs neem anders wat folders mee van andere winkels om aan te tonen dat je echt niet meer dan dat wil betalen!

succes

8. Wat schandalig zeg, goed dat je een klacht op het marktplaats hebt ingediend.

9. Miffie

Miffie Lid

28 nov 2006
    32
    0
    0
    In- en verkoopster Babyspeciaalzaak
    En.... Quinny geeft alleen garantie op producten die rechtstreeks bij hun vandaan komen hè?
    Dus als er wat is met de Buzz (en dat komt nog wel eens voor) kan je niet naar een babyspeciaalzaak voor je garantie.

10. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    mijne komt ook van dannysbabywereld! heb totaal 475 betaald met wagenbak!

11. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    vind het een beetje vaag adres. Een domeinnaam geregistreerd in British Indian Ocean Teritory? Waarom niet gewoon .nl of .com?

12. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Ha lia,

Ik zat net de folder van burgrhout te lezen en zag dat ze daar de buzz voor 399 euro in de aan bieding hebben.

Misschien de moeite waard om daar is te kijken.

http://www.burgerhoutonline.nl

13. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    mijn buzz was compleet met wagenbak 475 met bon en garantie!

14. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Hoi Esther,

Ik zit momenteel nog met een inbelmodem en de folder online bekijken is ondoenlijk :D Is 399 euro inclusief de kinderwagenbak en alles?

Alvast bedankt!

Lia

15. Ik heb gekeken en dat is met alles erbij voor 399

16. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Dank je wel! Zal blij zijn als ik weer een ADSL-lijn heb, want dit gaat me een partij traag :D

17. Ladymama

Ladymama Lid

4 dec 2006
    88
    0
    0
    Mijn vriendin heeft vorige week bij hun een wagen gekocht. Niks mis mee,hoor! Buzz met adapter en tas voor 349 euro.

Gr

Deel Deze Pagina