Kinderwagenproblematiek.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door susanbenjamins, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Momenteel hebben we een Quinny Speedi.
    Maar deze bevalt ons niet.
    De kinderwagenbak is te klein. Aangezien ik grote kinderen baar...:D kunnen ze er maar eventjes in.
    Verder vind ik de wandelwagen echt niets. Heb er nu een sjaal achter geknoopt zodat ons jochie toch nog iets van de wereld kan zien. Want rechtop zitten is er anders niet bij.
    En ik ben op zoek naar eentje die erg makkelijk inklapt. Met deze heb ik altijd ruzie. Sta je op een drukke parkeerplaats en zie maar dat je dat gevaarte in de auto krijgt.:x
    En onze tweede is op komst. Tegen die tijd dat hij er is is onze zoon 1 jaar en 9 maand. Is het dan ook handiger om een duowagen aan te schaffen?

Dus wie heeft er goede tips?

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb hetzelfde gehad met de quinny buzz. Klein, kraken echt een onding. Uiteindelijk verkocht.
    Zelf heb ik ervoor gekozen een easy walker te komen.
    Ik wilde een wagen die wat meer aankon. Steviger.
    Hij klapt fijn in, maar is niet heel compact.
    Als ik jouw verhaal lees denk ik eerder aan een bugaboo.
    Die hebben ook een handig meerijd plankje waar ze op kunnen zitten.
    Advies over een dubbele wagen vind ik moeilijk. Ik heb zelf alleen ervaring met een kindje van 9 maanden.
    Succes met je keuze!!!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou zeggen de bugaboo. Hij heeft een ruime wandelwagenbak. En je kindje zakt niet schuin weg als hij in de wandelwagen zit. Het is een lichte wagen die je makkelijk (als je weet hoe het moet) inklapt.

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap !

4. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Ik heb zelf geen ervaring met de bugaboo. Maar dat merk is volgens mij behoorlijk prijzig, toch?
    Linda84: bedankt! Ben er ook ontzettend gelukkig mee!

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Wij hebben de bugaboo. Makkelijk in te klappen en op de ruimen. Alles gaat makkelijk en soepel. Zelfs de complete bekleding kun je wassen. Ze zijn prijzig (heb hem destijds van mijn moeder gekregen). Op mp zijn er ook veel te vinden.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bugaboo of de nieuwe Joolz Day. En voordat iedereen gaat roepen dat dat een verschrikkelijke wagen is. Nee dit nieuwe model is helemaal geweldig. Het frame wordt nu ook door Mutsy gemaakt dus dat is ook verholpen. Super wagen!
    Mutsy Transporter is misschien ook een optie als je er niet al te veel geld aan uit wil geven. Dit model is heel compleet en compact en heel makkelijk hanteerbaar.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik heb gehoord dat de Maxi Cosi Mura ook een grote kinderwagenbak heeft.
    Ik zou zelf denk ik geen duowagen kopen, want zo lang zul je die toch niet meer gebruiken gezien de leeftijd van je oudste? Misschien met een plankje erachter waar je kindje op kan staan of zitten.
    Succes!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.315
    36.177
    113
    Hier de bugaboo en ook grote kindjes (beiden 10 pond). Dochterlief is nu 4,5 maand en past nog makkelijk in de bak. Ze is nu zo'n 8,5 kilo en 70 cm.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    off topic, 10 pond bij geboorte? Jeetje dat is wel veel.

10. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    kijk ook eens bij de Phil en teds Vibe, met de kinderwagenbakinzet "peanut"
    Dan kan je twee kindjes vervoeren. Later bouw je hem weer om tot 1. Wij hebben hem besteld en ik denk dat wij er heel veel plezier aan gaan beleven!

Deel Deze Pagina