Hoi, Ik wil graag de lodger bunker aanschaffen want ik vind deze echt zo super mooi! Maar ik heb nog wat vragen, hoop dat jullie daar een antwoord op kunnen geven. Past de lodger bunker op de Maxi cosi mura 3? Hij past nl op alle kinder wagens met een 5 punts sluiting maar ik weet niet of de mura dat heeft? Past de Lodger bunker op het autostoeltje van de Maxi Cosi 0 tot 9 maanden? wat is jullie ervaring met de lodger bunker?
De Lodger bunker past op de Maxi cosi Mura, want die heeft ook een 5 punts gordeltje. Maar als je het stuurtje gebruikt dan past het niet. In de autostoel van MC past hij niet daar is ie te groot en te dik voor. Voor de MC heeft Lodger de Lodger Shelter gemaakt. Dat is een draagzak die je ook in de maxi cosi kunt gebruiken.
Hier goede ervaringen met de Bunker. Heb zelf de Mura 4 en het past goed. Let alleen wel op dat de Bunker meer geschikt is voor de winter. Toen het buiten echt koud was gebruikte ik hem met veel plezier en mijn kleine meisje zat heeeerlijk warm in haar coconnetje. Maar hij is al snel te warm dus ik gebruik hem nu al een hele poos niet meer.