Tja ik weet dat toen ik op school zat de Nike Air max schoenen heel erg populair werden. Die heb ik toen toch van mijn ouders gehad. Maar merkkleding droeg ik verder weer niet. Ik denk dat ik het een beetje af laat hangen van de modetrends. Als er nou iets echt in is zoals die schoenen dan krijgen mijn jongens ze wel. Nu kleed ik ze overigens ook in een mix van wat goedkopere en wat duurdere merken.
Hihi Nike Air max is nog steeds helemaal in. Mijn oudste heeft ze ook en loopt er prima op en heeft ook geen last meer van zijn hielspoor dus die lelijke dingen hebben ook nog een functie Nike tech fleece trainingspakken zijn ook helemaal in en vooral op het VO, met zijn verjaardag krijgt die weer een nieuwe ad 180 euro, hmmm
Ja erg hé maar toch ook wel leuk dat veel trends altijd weer terugkomen. Ik ken haast geen enkele jongen zonder nike air max en al die meiden lopen tegenwoordig met Adidas.
Nou de Australian trainingspakken waar ik destijds ook in liep mogen van mij gewoon achterblijven waar ze horen....1996
Wij geven weinig om merkspul al heeft mijn dochter wel veel z8 jurkjes in de kast hangen. Voornamelijk oude collectie uit de sale of via marktplaats, dat dan weer wel. Maar met een Legging van de zeeman en schoenen van h&m. Dat maakt de totale outfit wel weer betaalbaar. Zoon krijgt vooral kleding doorgeschoven wat van zijn oudere neefjes Is geweest en draagt voornamelijk 2e, 3e en laatst zelfs een 5ehands kleren. Zolang het er netjes uitziet vind ik dat geen probleem. Voor uitstapjes vind ik het prima om ervoor te betalen zoals de efteling, dierentuin (hebben een abonnement) of een weekendje weg. Ik zoek dan ook niet het hele Internet af naar aanbiedingen maar zou ik eigenlijk best kunnen doen. Maar uitjes kunnen ook gratis zijn, naar het bos kastanjes zoeken, uitwaaien op het strand, een speeltuintour (sport kroegentocht junior haha) Door het dorp...en vraag mijn dochter in deze tijd van het jaar wat ze wil doen en dan noemt ze de intratuin. De kerstshow vindt ze zo mooi, daar zouden We haar zo elke week wel mee naartoe kunnen nemen!