Matthieu vind ik echt helemaal niks. Morris vind ik wel leuk. (Toon vind ik trouwens ook helemaal niks. De andere namen die je opnoemt vind ik wel allemaal "prima" namen)
Ik vind Mathieu leuker dan Morris. Ik vind Morris een beetje ouderwets (moest denken aan de bee gees al schrijf je dat Maurice) Mathieu klinkt wel een beetje Frans, maar vind het een nette naam. Ik heb er totaal geen negatieve associaties mee.
Zéker weten Matthieu van deze 3! Mathieu is lelijk gespelt Morris, ja hmm, draag m zelf wel eens aan in de namentopics hier, maar ben er verder niet echt weg van.. Ken ook wat huisdieren met die naam.. Matthias nog een optie? Vind ik persoonlijk nog mooier dan Matthieu
Matthieu, leuk, Mathis zoals hier boven genoemd ook, Matthias, ken ook een Matteo, weet niet meer hoe je dat spelt. Morris, nee, beetje zo'n hypenaam met alle Collins enz. En inderdaad, ook een beetje een huisdierennaam. Maxim, Victor?
Ik vind Morris het leukste tussen deze twee, maar Matthieu en Mathis ook leuk hoor! Colin ook heel leuk, maar dan met 1 L. Wat vinden jullie van.. Menno Levi Dinant Ruben