Ik hou niet zo van engelse namen, maar ik vind Jack wel stoer. Maar het ligt helemaal aan het kindje die die naam draagt, het kan gauw oridinair overkomen maar hoeft dus niet.
Ik vind Jack en Vince heel leuk!!! Jack stond hier ook op het lijstje,maar is er afgehaald! Alle mannen zijn hier gek op Jack Daniels, dus ze zeggen altijd voor de grap: Als ik een zoon krijg noem ik hem Jack 2e naam Daniel........... Dus vandaar dat we de naam Jake hebbe toegevoed, vind dit nog leuker als Jack!! (ongevraagde)ideetjes: Dex Enzo Jake Nathe(n) Dayne Dean Kayne succes!!
Vince Bij stef denk ik helaas aan Stefanie - afgekort altijd Stef genoemd.. Jack vind ik ook wel oke. En Jim heb ik niet gekozen omdat Jim zoals bij Jim Bakkum -absoluut niet mooi vind. Het engelse/amerikaans uitgesproken Djim (wel geschreven Jim) vind ik wel leuk overigens.
Ik vind Jack absoluut de leukste van de 4! Als alternatief zou ik zelf hooguit Nick overwegen, maar Jack vind ik erg leuk. Wij wilde per se geen Engelse naam, dus was het om die reden geen optie, maar anders.....
Ja Nick vind ik ook erg leuk maar dat wordt als ie klein is al gauw Nickie en dat vind ik dan weer niet klinken Trouwens op namen als Nick of Mick gaat mn man rijmpjes verzinnen en dat vind ik ook niks.Weet wel dat dat op elke naam kan maar toch...
Geen van alle mijn smaak, maar vanwege deze reden ga ik dus voor Jack Al is Jim Beam trouwens ook wel lekker..