Wij hebben een dochter H.anna.h en een zoon J.ori.s We krijgen een 2e dochter en hebben een aantal namen op ons lijstje staan. Julie Kiki Renske Milou Kate Benieuwd naar jullie mening of evt andere suggesties. Suze en niene zijn afgevallen omdat 1 van ons beide het niet leuk vindt. We willen graag een naam met een andere klank dan onze andere kids en het liefst met 2 lettergrepen
Oeh! Leuk! Van jou lijstje vind ik Milou het leukst! Bibi. Zo heette onze 1e poes haha Femke. Zo heet een vriendin Nienke. Zelfde als bij Femke Sofie. Lijkt teveel op naam van nichtje Imke. Leuk! Zet ik erbij op t lijstje Eefje. Mwah niet helemaal mijn smaak
Milou Misschien; Esmee Amber Bente Romee Evie Veerle Linde Myrthe Thirza Maaikemanon Anouk Reina Meike Jasmijn Merel Minke Mirre Rosa Isa Emmie Ilse Sarah Eva Lena Daphne Lieke Jolijn Lara Lilly Diese Ditte Flora Merle Mare Silke Jente Karlijn Nele Wende Ellis Ines Jana Berber Anthe Vieve Ella
Julie vind ik mooi maar niet bijpassend. Renske juist andersom. De andere drie vind ik en niet mooi en niet bijpassend. Han.nah, Jor.is en... Fiene ! Daphne / Dafne Ilse Meike Linde Flore Minne Lenne Lindsey Amber Indy Jade Zoë Cindy Femke Famke Pleunie
Alleen Kiki vind ik een beetje gek in jullie rijtje, de rest heel leuk! Renske of Julie is mijn favoriet
Milou vind ik er het leukste bij! Ik weet niet of ze al genoemd zijn: Cato Babs Daantje Saar Tatum Ilse Linde Tesse Marijn Chloé Mirte Esmée
Milou is tot nu toe wel favoriet hier! Ik ga de namen eens rustig bekijken. Karlijn, flore leuke suggesties!
Haha heel ons lijstje komt hier zo ongeveer voorbij. Ben benieuwd wat het gaat worden! Grappig! Benieuwd ook wat het uiteindelijk bij jullie wordt!
Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, dus misschien staan ze er al tussen, maar deze vind ik er wel leuk bij: Veerle Loïs Mirre Jiske Fenne Mooie namen trouwens van de broer en zus!