Fisher Price Jumperoo slecht?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bloempje56, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Wij hebben een tijd geleden de Fisher Price Jumperoo cadeau gekregen, wat gegoogled maar zag er geen hele slechte berichten over. Aangezien wij ontzettend anti babyloopstoeltjes zijn (komen uit een omgeving waar ze heel veel gebruikt worden, en hebben bij voorbaat alle opa's en oma's verteld dat wij dat ABSOLUUT niet willen hebben aangezien er nogal wat heup en bekkenklachten in onze familie zitten), zei mijn man net dat hij bang was dat we de Jumperoo ook beter weg konden doen. Heeft iemand hier meer ervaring mee/verstand van?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Als een jumperoo een soort babybouncer is dan geldt daarvoor hetzelfde als de loopstoel. Niet doen!

3. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Ja precies, is inderdaad hetzelfde. Helaas :( Haha, zoonlief vond het helemaal geweldig, maar dan gaat hij maar weer terug de zolder op.. Bedankt voor je reactie!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dan zou ik hem op MP zetten :)

5. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    alles wat je teveel gebruikt is slecht
    de maxi cosi te lang gebruiken is slecht voor de rug ( dus ermee gaan winkelen etc)
    de box te lang is slecht voor de ontwikkeling etc etc etc

als jij de jumperoo gebruikt waar hij voor gemaakt is ,
    als speelgoed en niet als nanny/oppas dan is er niets mis mee.

maar er zijn mensen die hun kind uren in de loopstoel of jumperoo mikken omdat dat lekker makkelijk is.

en je moet hem pas gebruiken als je kindje stabiel op zijn/haar beentjes kan staan.

Deel Deze Pagina