Doordat er straks maar even ruim 1,5 jaar tussen de 2 jongste zal zitten ben ik eigenlijk een beetje aan het rondkijken voor een duowagen/tweelingwagen. Nu wonen wij in een huis waarbij de voordeur achter zit en deze alleen te bereiken is door een smal steegje. Een duowagen naast elkaar zit er dus niet in. Nu wil ik het liefst een beetje een luxere wagen en niet zo eentje met van die buggywielen zoals van kees en topmark(hoop dat jullie snappen welke ik bedoel). Ik moet de kids lopend naar school brengen en het zal prettig zijn als ik de kleine er in kan liggen voor een dutje als ik dus bijna naar school toe moet wandelen. Als ze groter zijn gaat dit natuurlijk niet, maar in het begin lijkt me dat veel praktischer. Welke wagens zijn er waarbij je dus gewoon een wagenbak en een buggygedeelte kan gebruiken en eventueel ook de maxi cosi op kan klikken?
Babyjogger city select. Ik ben ook op zoek namelijk. Deze lijkt me wel wat, maar wel zeer beperkt in nederland te krijgen. Daarom twijfel ik nog.
als je de ruimte heb in je huis en auto, dan zou ik in jou geval absoluut voor de zoom van abc design gaan. Echt een zeer degelijke comfortabele volwaardige duo wagen. Met zeer veel mogelijkheden. Wij hebben hem moeten verkopen omdat we niet voldoende ruimte meer hadden in onze auto, en zijn nu voor de bugaboo donkey gegaan. Deze is vele malen duurder, maar eerlijk, ik vind hem zo veel meer geld echt niet waard. Vond de zoom ook een topwagen.