Hallo mama's, Ben al een tijdje op zoek naar de Fisher Price Snack Pod. Nu kan ik deze nergens vinden of iets dat er op lijkt. In Nederland lijkt het wel dat zoiets niet te bestellen is en via het buitenland wordt zo duur. Er zijn vast moeders met een goede tip. Wil graag voor de kleine een snack bakje(voor stukjes boterham of iets) en een houder voor de fles. Deze moet wel bevestigd kunnen worden op de maxi cosi, wandelwagen en eventueel buggy. Die van Fisher price kun je overal aan vast draaien als het waar. Iemand een tip?
heb em gezien bij Fisher Price reisset - IKenIK.nl alleen in reisset te bestellen. Weet ook niet of ze t nog hebben, kan je altijd ff bellen
Ik weet neit of ik hem nog heb liggen, maar anders mag je hem zo hebben. Gekregen als kraamcadeau en ik zou niet weten wat ik er mee moet Weet niet waar je woont?
Hi dreumesmama, Ontzettend bedankt maar ik heb er eentje via marktplaats binnen ondertussen. Ik zou hem gewoon daar verkopen, zijn er vast wel meer die het handig vinden. Groetjes
Hier zijn ze nu trouwens bij de kruidvat voor 3 euro nog iets in de aanbiedingsbakken. Heb er even naar staan kijken maar denk niet dat 't voor ons handig is.
Wat is hier de toevoeging van? Echt serieus??? Ik heb echt geen zin om hierover in discussie te gaan, maar vraag me serieus af waarom je zo'n opmerking plaatst in een topic als deze?
Ik begrijp de reactie ook niet zo goed eerlijk gezegd. We maken weleens lange wandeltochten of een dagje uit. Dan geven we haar echt weleens een boterham in de wandelwagen. Maar goed, ieder z'n eigen opvoeding toch? De snack pod is inmiddels in gebruik (via mp) en voor ons een leuk ding.