We moeten nog een matrasje. En het idee van Aerosleep spreekt ons wel aan. Maar..nu las ik ook over Maxxi-air matras. Wie kent dit en wat zijn de verschillen?? De pluspunten van Aerosleep leek ons de veiligheid van het doorademen. Maar ook bij spugen of andere ongelukjes kan je het zo in de was gooien. Hebben jullie het hele matras dan van Aerosleep of alleen een toplaag? Ik snap het allemaal nog niet zo goed..
Bij ons komt de kamer over 6 weekjes. Bij Babydump hadden ze de Maxxiair niet. We hebben de Aerosleep genomen, om dezelfde redenen als jouw positieve punten. Wassen en ventilatie. Wij hebben beiden. Kregen toch 90,- uitzoekkorting
Met beiden bedoel je matrasje en topdekje? Wij hebben geen uitzoekkorting of iets dergelijks dus nu flink aan het vergelijken
Oke wel allebei dus. We wareen vandeweek bij Babypark en daar hadden ze alleen de topdecks. Twee verschillende soorten. Maar geen matrasjes. Dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Hier hebben we een simpel matrasje (Fenne van de Leen Bakker) en (2) aerosleep toplagen. Of het werkelijk tegen verstikking helpt weet ik niet (zijn de meningen over verdeeld) maar voor mijn dochtertje die nogal eens spuugde was het in ieder geval ideaal, dat zakt meteen in de aerosleep en dochterlief lag gewoon droog!
wij hebben voor Tycho de earosleep matras en topdekje gekocht. Deze heeft hij nu meegenomen naar zn nieuwe kamer en voor ons beebje heb ik de set ook weer gekocht. Tja of het werkt zijn de meningen over verdeeld maar ik vond het wel zo hygienisch dat ik het topdekje kan wassen en als hij een ongelukje heeft ( spugen/plassen naast de luier enz) dat het erin weg kan zakken maar dat het matrasje schoonblijft maar het wel goed doorademt. Omdat ik ook geen zeiltje in zn bed wilde hebben. Achteraf had dat ook niet gewerkt want hij gaat zn hele bed door dus moet het hele bedje lekproof zijn Ik vond het idee dat hij evengped kan doorademen als hij op zn buik ligt wel heeeel fijn. Zeker toen ik erachter kwam dat hij toen hij kon draaien veel liever op zn buik sliep
Voor de wieg hebben wij een maxxi-air en voor het ledikant een aerosleep. Beiden een topdek en er zit weinig verschil tussen de merken qua werking vind ik. Maxxi-air is alleen goedkoper en de vormgeving is misschien wat anders. Ik vind ze echt ideaal bij spugen, maar ook met warm weer. Het lucht veel beter door dan een gewoon matras.
hahaha is dat zo Laris? En ook nu verschillen we niet heel veel van elkaar met uitgerekende datum! Sorry TS ff of-topic
Oké wij willen t matras en die toplaag. Maar soms kan je alleen die toplaag maar kopen. En de prijzen variëren ook nogal. Dan denk ik zit de toplaag hier al bij in? Maar los kost ie iets van 60/70 Of heb ik dan wat anders?
Wij hebben ook alleen een toplaag, vind de matras erbij een beetje onzin. Ik weet ook niet of het echt werkt maar het geeft me wel een veilig gevoel. Heb er overigens wel twee voor als de 1 vies is. Weet niet wanneer je kleine komt maar je kan toch zolang wachten tot je ergens korting ziet zoals mamamazzeldagen.
Goede tip! Maar kleine komt 5 okt ongeveer. Mama mazzeldagen kunnen we niet op wachten, maar even idd ergens anders kijken.
Ik kon zelf op de website ook niks vinden idd. Gisteren in de winkel kreeg ik de stickers die komende week geldig zijn. Dus ik denk dat je gewoon langs kunt gaan. Groetjes Blossom
Kzit net even op dag stickervel te kijken, wss is vanaf morgen op de site te zien dat de kortingsactie is. Want je moet wel online kunnen bestellen. Code: schildpad 20 voor de matrassen. Groetjes