1e setje voor begin oktoberbaby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Star880, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Begin oktober komt ons kleintje, nu ben ik op zoek naar een leuk eerste setje. Maar wat is handig?

Een jurkje, een pakje aan elkaar, een broekje met t-shirt. En moet daar eventueel nog een vestje overheen? hellup?!

Dit jurkje vind ik wel schattig, of zal dat te koud zijn?

Bijgevoegde bestanden:

2. pris87

pris87 Actief lid

20 apr 2009
    180
    0
    16
    revalidatie afdeling
    in de buurt van R'dam
    als je er gewoon lekker een romper met lange mouwen onder doe en een broekje/legging is het volgens mij niet te koud hoor.
    Super leuk shirtje!

3. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik had bij Prenatal veel boxpakjes gekocht, vooral van "mijn kleine vriendjes" Die waren ideaal voor mijn kleintje.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Wat handig is, is wat je zelf handig vindt en dat kun je toch vaak pas uitproberen als je baby er is. :)

Ik zou gewoon doen wat je leuk vindt en in ieder geval iets zachts en iets met lange mouwen. Dat jurkje met een romper (ik zou er één met lange en één met korte mouwen meenemen) kan prima met een legging en sokjes en een mutsje. En dan een vestje en/of dekentje voor als je naar huis gaat (er van uitgaande dat je in het ziekenhuis bevalt - of voor het geval je daar alsnog belandt).

Zelf had ik beide keren een setje van romper/shirt met lange mouwen/broek/sokjes/mutsje. :)

5. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Rompertje eronder en een legging en sokjes.
    Jasje en mutsje.
    Lijkt me prima!
    Mocht het erg koud zijn dat heb je nog de voetenzak van de maxi-cosi of een dekentje.
    :)

Deel Deze Pagina