Hoi meiden, Begin oktober komt ons kleintje, nu ben ik op zoek naar een leuk eerste setje. Maar wat is handig? Een jurkje, een pakje aan elkaar, een broekje met t-shirt. En moet daar eventueel nog een vestje overheen? hellup?! Dit jurkje vind ik wel schattig, of zal dat te koud zijn?
als je er gewoon lekker een romper met lange mouwen onder doe en een broekje/legging is het volgens mij niet te koud hoor. Super leuk shirtje!
Ik had bij Prenatal veel boxpakjes gekocht, vooral van "mijn kleine vriendjes" Die waren ideaal voor mijn kleintje.
Wat handig is, is wat je zelf handig vindt en dat kun je toch vaak pas uitproberen als je baby er is. Ik zou gewoon doen wat je leuk vindt en in ieder geval iets zachts en iets met lange mouwen. Dat jurkje met een romper (ik zou er één met lange en één met korte mouwen meenemen) kan prima met een legging en sokjes en een mutsje. En dan een vestje en/of dekentje voor als je naar huis gaat (er van uitgaande dat je in het ziekenhuis bevalt - of voor het geval je daar alsnog belandt). Zelf had ik beide keren een setje van romper/shirt met lange mouwen/broek/sokjes/mutsje.
Rompertje eronder en een legging en sokjes. Jasje en mutsje. Lijkt me prima! Mocht het erg koud zijn dat heb je nog de voetenzak van de maxi-cosi of een dekentje.