babyslofjes en -schoentjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door josephinevh, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Vanaf wanneer gebruik je eigenlijk babyslofjes en -schoentjes?
    En hoe zit het met de maten?

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Slofjes pas gekocht toen hij stapjes begon te zetten. Schoenen pas toen hij goed liep. Wij hadden bij de geboorte wel wat schoentjes in de kleinste maten gekregen, maar moet zeggen dat ik slechts 1 paar schoenen 1x heb aangetrokken voor de show. Verder is alles ongebruikt gebleven..... Mijn ervaring is dat je ze toch geen schoentjes aantrekt als ze zo klein zijn

3. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    ok, dank voor je reactie. Dat dacht ik ook al. Ik heb wel slofjes van Lodger, lekker warm voor de voetjes, maar verder koop ik dan niks.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb 1 paar slofjes en 3 paar schoentjes in 3 verschillende maatjes.

Gewoon goedkope voor de sier, is meer voor als we weg gaan.

Als hij echt gaat lopen dan wil ik fatsoenlijke stevige schoentjes kopen.

5. kissi

kissi Actief lid

13 jul 2011
    271
    0
    0
    op blote voeten laten lopen , of met sokken aan is het beste om een kind te laten leren lopen. stond in de gids van cb.
    Toen onze zoon de eerste stapjes alleen zette, ben ik pas schoenen wezen kopen, met 17 mnd

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Met alleen sokken aan?? Dan is de kans dat ze vallen toch veel te groot en daardoor soms angst ontwikkelen om te gaan lopen?

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Klopt inderdaad, maar met sokjes was het bij ons veel te glad binnen en op sommige dagen waren blote voeten weer te koud. Had daarom slofjes helemaal van leer dus ook de zool. Lekker soepel en toch warm

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Heb voorlopig enkel sokjes en van die zachte 'slofjes' voor in 't begin

9. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    In het begin alleen zachte slofjes gebruikt.
    Onze dame was al vrij vroeg heel erg goed in het uittrekken van alle soorten sokken en sloffen en deed dat ook buiten in de kinderwagen als het niet bepaald goed weer was. We hebben daarom rond haar 1e verjaardag een paar stevige schoenen gekocht omdat ze die niet uit kreeg. Deze gebruikten we alleen voor buiten, binnen "liep" ze alleen op sokken (bambino met anti-slip). Nu ze echt kan lopen heeft ze haar schoenen veel vaker aan.

10. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Wij hadden alleen dikke sokken, zelfs geen slofjes. Toen onze kleine zich begon op te trekken, kochten we anti-slip sokken voor de grip. Toen hij echt begon te lopen en stappen, kochten we leren slofjes en nu hij ook goed buiten loopt, heeft hij flexzool schoentjes en draagt hij binnen nog steeds de leren slofjes :)

11. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    ik heb alles sokken gekocht. Als we geen sloffen als kado hebben gehad koop ik misschien zelf een setje

12. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Sokken met een anti slip laagje. Ideaal :)

Deel Deze Pagina