Justin gebruikt sinds n weekje de bibi fles (ivm wat smallere langere spenen). Nu zat hier een speentje bij voor 0 tot 3 maanden dus deze heb ik nooit gebruikt.. Ik had een speentje bijgekocht van 4+maanden en dit is n 1-2-3 standen speen. Justin is nu bijna 4 maanden maar gebruikt de 3e stand (grootste) al! Mag dit wel? Als ik dit nl niet doe, dan doet ie 3 kwartier over een fles en nu een half uur.. Is dit niet te groot? Ik weet niet hoe t anders moet?
Ìk vind een half uur zelfs nog vrij lang (maar die van mij is een hele snelle drinker) Je zou nog best een grotere speen kunnen kopen, 15 tot 20 min is een mooie tijd om de fles leeg te drinken.
Ehmm zíjn ze er nog groter dan? Ik weet wel dat er nog n papspeen is, maar heb voor de rest niks gezien ofzo..
Oh dat weet ik ook niet hoor, gebruik deze flessen niet! Als ze er niet groter zijn dan zou ik gewoon bij deze blijven! (Heb je dus ook weinig aan mijn advies...)
Een half uur over de fles lijkt me prima! Ik heb me ook gehouden aan speen 2, vanaf 2 maand, en speen 3 vanaf 3 maand, en ik heb een 3 standen speen maar dat is alleen voor pap.
youri heeft de difraxfles met de 1ste speen nog maat S,daar doet hij mooi n half uurtje over,en in t begin dronk hij ook te snel en dan is t hoesten enzz en nu gelukkig niet meer,dus kwa speen maat ja dat weet ik niet hier doet hij t goed op de S dus laat ik hm nog ff erop zitten! groetjes krulliewullie
Ik gebruik een difrax fles en heb het speengaatje iets groter gemaakt omdat Friso Comfort wat dikker voeding is, nu doet hij er 15 a 20 minuten over.
Mijn vader vertelde me dat ze vroeger altijd zelf gaatjes in de speen moesten knippen, dus dan doe je dat lekker! Sofie doet maar 10 minuten over de fles met een s speen.... succes!