Hoi, Wat zouden jullie ons aanraden? Wij hebben op de bovenverdieping door het hele huis vinyl liggen het is vrij dun. Het is een vloer waar je eigenlijk niks op ziet door de kleur en daardoor wil het dweilen er nlg weleens bij inschieten. Zouden jullie die vloer laten liggen of er toch iets anders neerleggen? Ook omdat die zo dun is? Misschiene en stomme vraag maar dit houd me al de hele dag bezig
mooi laten liggen. als t goed is is t goed toch?! ik zou alleen nooit voor vloerbedekking gaan ivm spugen en ontlasting enzo... maar dat is mijn mening.
Als je er tevreden mee bent laten liggen! Wij hebben vloerbedekking in het hele huis, heerlijk, maar smaken verschillen hihi!
Als je het nog mooi vindt lekker zo laten. En dat je er niet zoveel op ziet. Tja... Lekker handig! Je weet toch wanneer je voor het laatst hebt gedweild en hoe 'vies' wordt het boven. Neem aan dat je regelmatig stofzuigt. Hier dweilen we ook niet iedere week boven hoor! Wel stofzuigen 1x pw.
Stofzuigen doe ik minimaal 1x per week boven vaak zelfs 2x vanwege de kat Die mag natuurlijk niet op de babykamer komen!
Waarom zou het een probleem zijn dat het zo dun is? Lekker laten liggen want het is super handig met schoonmaken!
Als het nog goed is zou ik het laten liggen ik vind vinyl ideaal om schoon te houden heb het in het hele huis.