label label hoe maak je speendoekje vast

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb een speendoekje van Label Label gekocht.... dacht dat lijkt me handig. toen kwam ik thuis en kan eigelijk niet goed bedenken hoe ik de speen eraan vast maak.
    Behalve knopen dan.

Ik naar label label gemaild, nou dat is echt een tegenvaller, gewoon geen antwoord.

Maar goed.... wie kan me hier wel helpen? of is het echt een knoop erin leggen?
    gr brenda

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    zit er geen lus aan?

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

meestal zit er toch zo'n strookje met klitteband aan? ken het merk wat jij noemt niet echt. maar die ik had zat zoiets aan.

4. brenda1976

Bij deze namelijk niet, daarom mijn vraag :)

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Voor zover ik het zie (even gezocht op de webshop) moet er aan het ene label iets zitten, wss waarmee je het label kan openen en daar dus de speen aan vast kan maken?

Lijkt me niet dat je er een knoop in moet maken, op de webshop staat -> Deze Label-Label is gemaakt van blauwe badstof en heeft een speciaal label om een speen aan vast te maken. Vandaar dus dat er blijkbaar een speciaal label moet zijn denk ik.

Succes iig.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gekke vraag misschien, maar weet je zeker dat je een speendoekje gekocht hebt en niet een 'gewone'?

7. brenda1976

ja het is zeker het spenendoekje, ik heb het opgezocht, er zit een oranje label aan, maar zit gewoon vast zeg maar.....
    nog geprobeerd los temaken. Maar dat kan niet.

gr brenda

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm oke, en je kan ook niet het label door de ring van de speen halen en dan het doekje door het label frutselen? (haha, tja hoe leg je dat uit).

Vreemd in ieder geval, lijkt me toch dat het idd dan wel moet kunnen op een of andere manier....

9. brenda1976

ja het grote label kan door de ring zeg maar, maar daar is hij echt binnen paar sec weer uit, dus dat werkt niet.
    vreemd he!

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  11. brenda1976

nee dat kan niet, want het is enkel en dan een label er vast aan zeg maar. Dus je kan het er niet "indraaien"
    Want dat dacht ik dus ook toen ik het kocht.

Zou het echt de miskoop zijn, spenendoekje van LabelLabel?

Ik had gehoopt dat iemand hem hier heeft :)

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Oke, nee dat gaat dan niet inderdaad! Wel vreemd zeg dat je hem er niet aan kan maken! Balen voor nu in ieder geval!

Hoop voor je dat labellabel snel antwoord en anders idd iemand die hem ook heeft!

Succes, ik google nog even maar kan niks vinden, haha)

13. brenda1976

vorige week maandag of zo gemaild, nog geen reactie...

14. brenda1976

De mail was al van 7 juni.... ik heb nog een keer gemaild, anders ga ik terug naar de winkel om te vragen.

gr brenda

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Ik had hem ook maar dan in combi met een difrax speen zonder ring...daar bleef dat labeltje wel gewoon in zitten als je hem erdoorheen trok

16. brenda1976

oooooo ik moet dus ringloze spenen hebben?
    Dat is dus het "geheim"

Ik vond het zo raar ..... nou kijken of het dan wel bevalt.

Deel Deze Pagina