Ik weet niet wat het is maar zodra ze aandrang heeft of een scheet dwars heeft zitten zet ze het op een brullen. De ontlasting is geel en smeuig dus het is niet zo dat ze daar verder pijn aan heeft. Gisteren heb ik haar op de commode gelegt zonder luier op een hydrofiel doek en heb ik tegendruk gegeven tegen haar voeten. Doordat ze haar buikje dan aanspant komt het er uit. Ik ga volgende week eens vragen bij het cb wat het zou kunnen zijn want ik wordt er niet vrolijk van en zij al helemaal niet. Misschien dat iemand hier ervaring heeft of het herkent maar voor nu heb ik mijn zorgen even met jullie gedeeld.
is de onlasting kleverig? Mijn dochter had eerst obsipatie en toen dat over was hield ze een beetje zachte kleverige poep dat moet ze er echt uit persen en dat doet zeer. Het helpt bij ons om op de navel twee vingers met de klok mee te masseren je draait steeds grotere rondjes tot aan de borstkast..dit onspant. en dan als ze recht voor me ligt met twee vingers boven de bekken/buik onderin met je rechter hand (bij haar dus linker kant) rondjes draaien daar zit belangrijke stimulans voor de darmen. snap je wat ik bedoel hahah O en ik heb begrepen dat een lepetje olijf olie ook gewoon mag en wonderen kan doen. Maar misschien kan je dat beter ffies aan het CB vragen. Succes.
Sorry late reactie want de internet liet het afweten. Het is een beetje creme achtig zeg maar alleen dan geel. Ik moet dinsdag naar het cb en ga daar inderdaad ook even vragen hoe en wat. Buiten alles overstrekt dochterlief zich ook als ze boos is dus ik denk dat een afspraak met een osteopaat ook niet verkeerd zal zijn. Even alles na laten kijken want het zal me niets verbazen als er iets niet helemaal lekker zit.