ik heb net een nieuwe kinderwagen! een maxi cosi mura. is het matrasje wat daar in zit gewoon goed genoeg? vind hem zo dun.. ik moet dus gewoon een matrashoes kopen van een wiegje ofzo en die om het matrasje doen en dekentje en klaar ? ben benieuwd hoe jullie het hebben
Ik vond zelf het matrasje dik genoeg... Ik doe een molton hoes, hoeslaken en een dekbedje in de wandelwagen (aangezien het best fris kan zijn in de winter). Dat werkte voor mijn dochter goed en doe ik nu weer!
*Meeleest want ook de mura gekocht heeft* En als je kindje in het voorjaar of het begin van de zomer geboren wordt en het dus wat warmer is? Dan molton, hoeslaken en een zomerdeken? Een heel dekbed is dan misschien wat enthousiast, of niet?
Ik heb er hier een wiegdekentje in met lakentje. Hoogzomer kun je dan alleen het lakentje er ook over heen doen.
Nee dat matrasje is op zich dik genoeg hoor. Je kunt evt overwegen om voor echt koude (winter)dagen om er bijv een badlaken onder te leggen. Ten eerste isoleert dat net wat meer en ten tweede is het wat dikker.