Gezocht! Bonte voetenzak voor maxicosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inge88, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Een hele tijd geleden heb ik in de makro een stel zien lopen met hun kleine in de maxicosi in een bonte voetenzak (was hartje winter). Het was echt zo'n 'langharige' voetenzak als ik me niet vergist wit/zwart/grijs en aan de zijkant bij elkaar geknoopt met zijde lintjes. Ik vond hem GEWELDIG! Toen was ik nog niet zwanger en ik toen ook niet gevraagd waar ze die vandaan hadden.

Ik heb me echt rot gegoogled maar krijg die specifieke voetenzak niet gevonden... :(

Heeft iemand van jullie toevallig enig idee welke ik bedoel en waar hij vandaan komt? Het is niet de voetenzak van minimink.nl (al zou ik het wel een goed alternatief vinden) en het is ook niet de voetenzak van wallaboo. Het bont zat aan de buitenkant..

Hoop dat ik hem gevonden krijg! Aangezien we een winterkindje krijgen vond ik die voetenzak echt super! :)

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Niemand......? :(

3. SandraLizz

SandraLizz Actief lid

12 jun 2009
    244
    0
    0
    Zou het niet een zelfgemaakt exemplaar kunnen zijn?

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja daar zat ik ook al aan te denken.. Zou inderdaad best kunnen! Zou jammer zijn, zelf ben ik wel een beetje handig met het naaimachine maar zoiets gaat me niet lukken denk ik, zag er echt héél professioneel afgewerkt uit..!

5. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    hey!
    Ik heb zo'n soort voetenzak van mijn zus, echt wol, met inderdaad strikjes aan de zijkant om hem dicht t eknopen. Deze is alleen al erg oud, maar mijn zus heeft hem in die tijd gekocht bij babypark...
    Wellicht daar proberen?

6. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    't is toch niet die van Koeka met dikke bont in? Die heeft wel geen bont langs buiten, maar langs binnen...

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Babypark ben ik geweest in veldhoven daar hadden ze hem niet, maar ik zal nog eens goed op de site zoeken! Dank je voor de tip in ieder geval! :)

Die van koeka is het ook niet helaas...

Nu baal ik dat ik het destijds niet gewoon even gevraagd heb! :p

Deel Deze Pagina