Ik ben grondig aan het nadenken over onze babykamer omdat we volgende week van start gaan met de werken. (We hebben nog het één en het ander voor de boeg voordat ons kleintje er is) Wij hebben boven bijna zwarte laminaat liggen. Dus ook in de toekomstige babykamer. We hadden graag rondom rond met lambrisering gewerkt. (je weet wel, met hout tegen de muur, zo'n meter hoog), maar dan komt het: Welke kleuren zou ik nemen? Ik hou graag van verschillende kleuren. - In welk kleur zou je de lambrisering schilderen - Welk behangpapier zou je erboven hangen - welke kleur zou je je meubeltjes kiezen (donkerbruin of eerder wit met houtstructuur) Alvast bedankt! liefs xxx
Ik zou de lambrisering/muren geloof ik wit met turkoois doen, lekker fris tov het bijna zwarte laminaat. De meubeltjes zou ik ook wit doen.
Ik zou idd ook voor witte lambrisering en meubels gaan! Wat betreft de kleur van de muur zou ik meer voor een mooie zachtere blauw gaan. Ik kon niet echt het juiste plaatje vinden maar zoiets: Baby Nursery: Wonderful Baby Room Ideas Black Cradles Brown Sofa And Fur Rug Zebra Pattern, Baby Room Review, Baby Room Girl ~ APCConcept
Ik denk ook dat ik de witte meubels ga kiezen, maar toch wil ik een wat 'warme' kamer creeeren voor ons kleintje! Wit en zwart lijken mij zo koud
Ik zou voor het witte kamertje gaan, lekker fris bij de donkere vloer. Persoonlijk vind in de andere kleur er niet bij staan. Lambrisering lekker licht (wit) houden met een kleurtje er boven, of juist anders om
Ik zou ook voor de lichtere meubels gaan. Die andere lijken mij er niet bij passen en het word dan allemaal wel heel donker.
Wit en zwart kan heel koel overkomen ja. Ik snap wat je bedoeld. Maar die combinatie kan ook heel chic zijn!
Ik denk dat we voor de witte zullen gaan. Lichte lambrisering en dan wat warmer kleur erboven! Bedankt voor de hulp. Verdere tips nog steeds welkom hoor!
Ik zou zelf voor een witte of mooie lichtgrijze lambrisering gaan en dan daar de meubeltjes op af stemmen. In ieder geval een lichte kleur, eventueel whitewash. Het behang voor erboven zou ik van Onszelf nemen uit de collectie baby. Wat ook leuk is, zoals in de afbeelding een soort 'lambrisering' maken met het behang en dan daarboven lichtgrijs ipv zandkleur. Zo voeg je toch een extra kleur toe om het niet te hard zwart/wit te maken. Bekijk bijlage 336864
Turquoise combineert mooi met wit en zwart, en is een lekkere warme kleur! Zou niet de hele muur zo gaan verven, maar met gordijnen en andere aankleding kun je het wel een warmer gevoel geven! Mosgroen vind ik ook mooi met wit en zwart, maar daar moet je echt van houden, en ik weet niet of je in die kleur veel baby-dingen kunt vinden?? Succes met inrichten in ieder geval!
Ik heb een boek gevonden met behangpapier dat ik ontzettend mooi vindt, maar ik weet niet goed wat kiezen. De collectie is: RASCH BAMBINO 2013 Bambino 2013 Willen jullie eens helpen kijken wat jullie mooi vinden. Ik had graag met het kleurtje groen gewerkt, omdat ik niet typisch meisje of jongen wil gaan. Ik wil ook graag in 2 verschillende papieren werken. bv: onderaan en bovenaan 2 verschillende behangpapieren. Willen jullie anders eens googlen op dit merk en eens tonen wat jullie leuk vinden. Jullie zouden er mij ontzettend mee kunnen helpen. Liefs xxx
als je het wat warmer wilt en wat meer kleur zou ik gaan voor rood met blauw. echte stoere jongenskleuren!! bij karwei hebben ze behang van lief! lifestyle. dat is wil met rode en blauwe figuurtjes erop. ik vind het persoonlijk erg leuk. de lambrisering zou ik niet wit doen. zeker niet met het lichte kamertje. ik ben zelf helemaal weg van grijs op het moment. waarom doe je de lambrisering niet grijs, en erboven een blauw behangetje of glasvezel en dan een mooie kleur saus uitzoeken. mijn zoontje krijgt een kamer met grijs en cars rood en mn dochter grijs met babyroze. en mn andere dochter grijs met knalroze ik zou me niet heelk druk maken over dat het te donken word dat valt vaak wel wat mee