Matras ledikant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mams255, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

O, dat geloof ik zeer zeker! Ik denk dat ik me ook wel een beetje mee heb laten slepen door de verkoper van babydump. Maarja... eerste kindje, en heb de vorige versies van de matrassen gevoelt en toch maar voor de iets duurdere gegaan. Maar een kindje zal ongetwijfeld ook heerlijk slapen op een goedkoper matrasje.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    voor de eerste hadden wij ook duur matras van Prenatal... bijna 200 euro geloof ik.
    De tweede heeft daar ook nog opgeslapen.

Nu wilden we toch een nieuw matras, omdat meerdere kindjes gebruik laten maken van 1 matras niet zo goed blijkt te zijn.
    We hebben nu matras Fenne van Leen Bakker, een heel dik en stevig matras..geschikt tot 20 kilo geloof ik... nou dan is 'ie al weer uit z'n ledikantje.

3. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Voordat we de babykamer gingen bestellen zeiden we tegen elkaar 'er hoeft echt niet zo'n super duur matras in het bedje hoor'...Uiteindelijk kwamen we thuis met een koudschuimmatrasje met aerosleep-dekje, haha :D. Van het aerosleep-dekje heb ik sowieso geen seconde spijt gehad. Het beschermt je matras omdat onder de honinggraatstructuur die lucht doorlaat (en ademen als ze met het mondje erop liggen mogelijk maakt) een plastic-achtig-laagje zit. Anders als je kindje spuugt zit dit meteen in het matras aangezien je geen plasticmatrasbeschermer onder het hoofdje van de baby mag leggen, ivm verstikkingsgevaar.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    baas boven baas he ;)

5. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,Dames

Heel erg bedankt voor al jullie reacties ga deze week even een halen.

Liefs

Deel Deze Pagina