Hallo, Ik heb een vraag: Wij gaan ons familiewiegje gebruiken. Grote kans dat er een nieuw matrasje in moet. Deze zal ws op maat moeten worden gemaakt. Heeft iemand een idee waar dit kan, wat dit kost en belangrijk, wat de levertijd is??
Hoi! Ik weet niet waar je ergens woont, maar ik weet wel dat er in Dordrecht een zaak zit die dat doet. Zou je even moeten googelen! Suc6!
Ik heb voor ons wiegje (mijn oude wiegje) ook een nieuw matrasje nodig. Ik laat 'm op maat maken bij de BabyDump. Levertijd is 4 tot 6 weken. De prijzen hiervoor liggen zo tussen de 50,-- en 70,-- volgens mij.
Ik heb het ruim 2 jaar terug bij de Prenatal laten doen, was 35 euro en een levertijd van 4 weken. Wat je ook kan doen (wat ik nu zou doen) is een matrasje bij Ikea halen (Latex) en zelf op maat maken.
Volgens mij kun je het bij elke grote baby winkel laten maken, heb het ook gedaan duurde 4 weken en kostte rond de 40 euro... Toen vond ik het best duur, maar nu kan brusje er straks ook weer in...
idd bijna overal kun je een matrasje op maat laten maken. ( kosten zo 40-60 euro) Wij hebben uitiendelijk een matrasje gevonden bij babyxpres.nl Precies onze maat ( ze hebben heel veel maten) en waren dus goedkoper uit.