Bugaboo cameleon in Kia Rio, past dat?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Meris, Oct 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Hallo,

Ik heb mijn oog laten vallen op een Bugaboo Cameleon. Heeft er iemand ervaring mee? En dan met name of deze klein genoeg in te klappen in om in de kofferbak van onze Kia RIO te passen.

Alvast bedankt!

2. Oxygen

Oxygen Actief lid

Oct 4, 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon proberen bij de winkel! :)

3. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Wij gaan hem tweedehands kopen. En ik kan het dan ook bij de mensen proberen, maar ik hoor graag van mensen die de Bugaboo hebben hoe hun ervaringen zijn. Anders kan ik beter op zoek naar een ander merk of type.

4. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Wij hebben een Kia rio en de maxi cosi mura past hier met gemak in, dus alle andere merken moeten ook passen :)

5. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Past de mura in de rio? Wow....
    Dat was onze eerste wagen namelijk maar vond het maar een groot onding 😄
    En toen hadden we nog wel een grotere auto.

6. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,496
    4,332
    113
    Female
    Ja en nog plat ook als je het goed doet :)
    Het is ook een groot, zwaar en lomp ding, maar wij wonen aan/in het bos en een paar km van het strand, dus voor ons de handigste wagen (en we zijn 1,80 en 1,95) met de grootse bak voor ons reuzenkind.

Het zou nu mijn keus niet meer zijn hoor, zouden we een 2e mogen krijgen dan voldoet die prima, maar ik zou nu voor Mutsy gaan. Mooi, veel fijner, grote bak ook en licht (en niet duur).
    Ik vind bugaboo pas mooi (maar dan ook wel de mooiste) met het zitje erin, met de wagenbak niet zo.

7. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Past! Maar wil je het zeker weten, bij een winkel proberen. Wij gaan ook voor deze wagen. Love bugaboo!

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bugaboo vouwt heel klein op, kreeg hem ook altijd in m'n mini'tje.

9. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ik heb een bugaboo frog en die past zowel in mijn Citroen C1 als in de Kia Rio van mijn ouders.

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Hier de gecko. Past net in mijn Toyota Aygo, maar meestal zette ik voor het gemak maar gewoon op de passagierszijde. Is ook nog een optie dus als je niemand meeneemt.

11. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij hebben een Mutsy evo en die past in onze Kia rio maar moeten wel 2 wielen eraf halen..

12. lamee

lamee Actief lid

Feb 14, 2012
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk het wel hoor.. past zelfs in het oude type clio.. en die is echt niet heel groot

Share This Page