Mijn zoontje van 2,5 jaar slaapt in een winterslaapzak, maar volgens mij is die net te fris met dit weer, een deken of laken eroverheen wil hij niet dus ik ben echt gebonden aan een slaapzak helaas. Nu zijn er dus ook 4 seizoenenslaapzakken en ik vroeg me af of dat dan misschien warmer is, aangezien ze best prijzig zijn vraag ik even naar ervaringen. Of als iemand een andere tip heeft hoor ik dat graag want hij slaapt nu met de kachel aan wat niet echt bevorderlijk is voor zijn verkoudheid (ivm droge lucht en ik en mijn man slapen zelf ook graag met een frisse lucht en het liefst met de raam open) En weet iemand dan ook waar je zo 1 goedkoop mogelijk kunt kopen? (wel nieuw geen marktplaats of zo ) Alvast bedankt!
Wij gebruiken een Puckabag en verder geen dekens en ook nu is ze heerlijk warm. Ze zijn prijzig, maar je hebt voor het hele jaar een slaapzak. Zou er wel twee kopen aangezien dat handig is als er een in de was zit. Het is dus wel een behoorlijke uitgave, maar zeker de moeite waard.
Wij hebben in de herfstvakantie twee flanellen winterslaapzakken met afritsbare mouwen gekocht bij de HEMA. We hadden eerst één en een paar dagen later zijn we een tweede gaan halen, zo tevreden waren we er toen al mee. Ze ligt er nu in met alleen een romper met korte mouwtjes en ze is heerlijk warm. Zelfs haar handjes worden/blijven warm! Vierseizoenen heb ik geen ervaring mee. Wat me wel handig lijkt aan bijvoorbeeld zo'n Babysleeper is dat er een gat in zit voor de gordel van de autostoel. Dat heeft die van de HEMA helaas niet.
Ik heb een combisleeper. Ik vind hem echt heel erg fijn! Ik heb nu nog niet beide delen aan elkaar geklikt, maar als je dat wel hebt is die echt heel lekker warm. Warmer dan de winterslaapzak die we ook hebben van de hema.
ja is warmer! En flink ook! Hier een beeb die steeds een ijsklompje werd (overdreven hoor), dus toch maar een combisleeper en nu is hij lekker warm. Vond m ook erg duur, maar achteraf is het de prijs meer dan waard!
Wij hebben tot een paar maanden terug ook de Company Combi Sleeper gebruikt (geloof nieuw rond de 80,-?) Er is er een tot 12 maanden en een 'van 12 tot 48 maanden'. Wij hebben de eerste gebruikt gehad, was ideaal. Had ook de tweede gekocht, maar dat ding is echt super lang en Jesper kon zich er niet meer in omdraaien. Ze zijn wel vrij stug, maar heerlijk warm. En je mág er niet eens een dekentje bij gebruiken. Ik vond 'em in de zomer wel echt te warm, ook al gebruik je dan de enkele zak zonder mouwen. Er zijn dunnere zomerslaapzakjes. Die zou ik dan gebruiken...
Hier slaapt mijn zoon op zolder en daar is het nu echt koud. Dus nu slaapt hij bij ons op de kamer op zijn eigen matras. Hij droeg boven een slaapzak met een soort van teddybontje erin of die flanellen van de Hema. Deze waren in principe warm genoeg. Maar voor mijn eigen gevoel heb ik m toch maar naar beneden gehaald. Zijn lijfje was altijd warm genoeg. @MissX; leuke naam voor je zoontje Misschien een leuke naam voor je 2e als ze een meisje is...Pleun Die van mij heten ook zo!
ik vind maar 1 slaapzak goed en dat is de puckabag! Geweldig ding, heerlijk warm, duur maar zijn geld echt dubbel en dwars waard!