Hier half augustus, maar net wat voor weer het is in augustus. Ik zoek zeker geen dik jasje. Vind het erg lastig.
BD Collection Vest Sweet Little Baby | BD Collection Diversen Sweet Little Friend | Baby-Dump Wij hadden dit jasje als eerste jasje, dus meer een vestje en dat was voor onze zomerbaby voldoende. Op koudere dagen i.c.m. een dekentje. Ik vond zo'n zacht stoffen en rekbaar jasje wel fijn bij zo'n klein baby'tje.
He, die winkel is hier in het dorp... Nooit binnen geweest eigenlijk, toch maar eens een kijkje nemen.
Hier hebben ze altijd eerst een vestje gehad. Jasje vond ik echt zo'n gehannes als ze nog zo klein zijn.
Noppies Vest - kleertjes.com Hier ook een vestje, was in november warm genoeg icm een voetenzak. Nu uitgerekend in augustus en ga ik weer voor een vestje
Ik weet niet of ze hem daar nog hebben. Is van de vorige collectie volgens mij. Heb hem al n tijdje. Maar kijken kan altijd
Feetje newborn heeft hele fijne jasjes. Het zijn meer dikke vesten, heel soepel maar toch warm als het kouder is buiten.
Wij hebben dit als eerste jasje straks, ook al wordt ze eind juni begin juli geboren je weet het nooit met het weer in Nederland! Tumble 'n Dry Nanu gevoerd tweezijdig vest
Mijn ervaring is dat je echt niets hebt aan een jas voor zo'n kleintje. Je krijgt die armpjes er amper in en het is vaak een hele bonk jas voor zo'n klein lijfje. In de auto is dat ook nog eens gevaarlijk. Je denkt dat je kindje stevig vast zit, maar met een ongeluk wordt de lucht uit de jas geperst en zit je kindje toch niet zo stevig als je dacht. Ik heb daarom een 'car seat poncho' (zoek via google / pinterest) gemaakt voor in de auto. Ik heb een ikea fleece kleedje gekocht, daar een kleiner rechthoek uit geknipt en in het midden een klein hoofdgaatje gemaakt. Fleece rafelt en scheurt niet, dus je hoeft niet te kunnen naaien. Zo'n poncho / capeje is perfect voor even snel van binnen naar de auto, of van de auto naar de kinderwagen, en super veilig! Ik doe trouwens alsnog vaak de gordel onder de poncho.
Ik heb nog niet eens een jasje gekocht hahah! Dacht het met vest enzo op te kunnen lossen . (uitgerekend halverwege juni)