1ste jasje Meisje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ilja27, 8 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Wil wat ideetjes op doen
    Ik heb nog wel even de tijd
    Maar wat voor 1ste jasje hebben jullie?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben deze!

3. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen...ik verwacht mn dochter in de zomer...lekker vestje en dekentje etc...

4. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hier half augustus, maar net wat voor weer het is in augustus.
    Ik zoek zeker geen dik jasje.
    Vind het erg lastig.

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
  6. veense

veense Niet meer actief

He, die winkel is hier in het dorp... Nooit binnen geweest eigenlijk, toch maar eens een kijkje nemen.

7. Koon

Koon Niet meer actief

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hier hebben ze altijd eerst een vestje gehad. Jasje vond ik echt zo'n gehannes als ze nog zo klein zijn.

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Noppies Vest - kleertjes.com
    Hier ook een vestje, was in november warm genoeg icm een voetenzak. Nu uitgerekend in augustus en ga ik weer voor een vestje

10. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik weet niet of ze hem daar nog hebben. Is van de vorige collectie volgens mij. Heb hem al n tijdje.
    Maar kijken kan altijd ;)

11. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Feetje newborn heeft hele fijne jasjes. Het zijn meer dikke vesten, heel soepel maar toch warm als het kouder is buiten.

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
  13. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Mijn ervaring is dat je echt niets hebt aan een jas voor zo'n kleintje. Je krijgt die armpjes er amper in en het is vaak een hele bonk jas voor zo'n klein lijfje. In de auto is dat ook nog eens gevaarlijk. Je denkt dat je kindje stevig vast zit, maar met een ongeluk wordt de lucht uit de jas geperst en zit je kindje toch niet zo stevig als je dacht. Ik heb daarom een 'car seat poncho' (zoek via google / pinterest) gemaakt voor in de auto. Ik heb een ikea fleece kleedje gekocht, daar een kleiner rechthoek uit geknipt en in het midden een klein hoofdgaatje gemaakt. Fleece rafelt en scheurt niet, dus je hoeft niet te kunnen naaien. Zo'n poncho / capeje is perfect voor even snel van binnen naar de auto, of van de auto naar de kinderwagen, en super veilig! Ik doe trouwens alsnog vaak de gordel onder de poncho.

14. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb nog niet eens een jasje gekocht hahah! Dacht het met vest enzo op te kunnen lossen :p. (uitgerekend halverwege juni)

Deel Deze Pagina