Ja die hebben wij wel gekocht. Anders vond ik het zo hard. Het is een soort plastick matrasje.Maar je kunt er natuurlijk ook een dubbele deken ofzo in leggen. Wij vonden dit wel handig. Ook ivm lekken, dan trekt de urine niet helemaal in het hout. Maar het is maar wat je zelf wilt.
Ja die heb je! Ik heb hem gekockt bij zo'n grote babyzaak. Ik wist het eerst ook niet, maar toen ik ze zag vond ik het toch wel handig. Oja, gekocht bij babyplanet.
Ik heb zelf 2 boxkleden. Eentje van de Prenatal en een van de Hema. Die van Prenatal is heel zacht en hierop kan ze niet op haar buikje liggen, verdwijnt er helemaal in. Die van de Hema is wat dikker en steviger. Deze vind ik persoonlijk beter. Ik wist trouwens ook niet dat daar speciale matrasjes voor zijn..
hoe dik zijn die boxmatrassen eigenlijk? Ik keek op de site van babyplanet en die heeft ze niet. Bij Babycentrum hebben ze ze wel maar daar staat alleen lengte en breedte bij. Ze zijn nog niet eens 20 euro. Vind ik wel goedkoop. Denk dat het TE goedkoop is om echt heel dik en stevig te zijn?
Ze zijn niet echt heel dik, wel stevig. Haalt net het harde van de bodem weg. Met alleen een kleed vind ik het net te hard en met dit matrasje is dat weg. Je moet het ook niet zien als een matras voor het ledikantje. Het is gewoon een extraatje voor in de box.
Maar ze zijn dus wel dikker dan een boxkleed? Of zijn ze even dik als 2 boxkleden op elkaar? Kan je ze ook wassen in de was machine? Of zijn ze daar te stevig voor ?
Ik had bij de meiden altijd zo'n plastic boxkleed onder het zachte boxkleed liggen. Dan was het ook niet meer hard.
ik heb een vrij dik boxkleed, maar heb er nog een deken opgevouwen onder (fleece) voor de warmte en dat het lekker zacht is, maar zou het nodig zijn vraag ik me af...
wij heb het ook zo'n plastic matrasje speciaal voor in de box, 2 redenen eigenlijk, voor extra zachte ondergrond, en eventueel spugen of kliederen in de box waardoor het hout beschermt word.