Ze komen bijna het kamertje leveren!

Discussion in 'De babyuitzet' started by SushiLover123, Jun 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Niet erg nuttig topic, maar ik MOET het gewoon even kwijt! De babydump belde net dat ze op 9 juli het kamertje en de box komen leveren!!!
    Whooohooooo! :D

Dus de komende weekenden nog snel de laatste bijbehorende zaken kopen (matrasje, beddengoed, boxkleed) en het kamertje opruimen.

Spannend!!! :D

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leuk he! Ik heb vorige week het kamertje en box gehad, hopelijk kan mijn vriend hem morgen in elkaar gaan zetten!

3. veronique1985

veronique1985 Actief lid

Sep 29, 2008
    183
    0
    16
    bij ons hebben ze hem dinsdag geleverd.
    gelukkig had mijn vriend vrij genomen want hij moest natuurlijk meteen in elkaar kon echt niet wachten :D
    en het was maar goed ook want alleen het kamertje was al 13 dozen die stonden boven en beneden had ik er nog eens 7 van de kinderwagen de box en de kinderstoel.
    het gaf een hoop rommel maar het staat er moet alleen nog een plankje opgehangen worden en dan natuurlijk nog wat leuke dingen erbij kopen.
    maar iniedergeval veel plezier met het in elkaar zetten.

4. appelthee

appelthee Niet meer actief

leuk leuk leuk, voor je het weet is het 9 juli :D

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Hahahaha! Hier was het precies hetzelfde! 12 dozen overal en alles gelijk in elkaar zetten! Mijn vriend had ook vrij genomen en aan 'savonds stond er echt een complete babykamer! Alleen het plankje heeft nog een klein weekje op de grond gelegen, toen moest ie van mij toch ECHT aan de muur!
    En nu is het kamertje klaar, elke dag loop ik even naar binnen, gewoon om even te dromen... :)

@LadyXochi
    Geniet ervan, het is zo'n leuke mijlpaal in je zwangerschap, levering van de babykamer!!! :)

6. nicole1976

nicole1976 Actief lid

Jul 23, 2008
    113
    0
    0
    Leuk & toevalig: bij ons komen ze ook 9 juli! Babyplanet dan... Deze week nog muurtje (laten) zetten en behangen en schilderen...ben zo benieuwd hoe het gaat worden!

Wij laten het monteren, jullie?
    Wilden het eerst zelf doen maar btje onderhandeld over prijs en toen hiervoor gekozen... Viel vorige keer best tegen vonden wij!
    Truste en nog maar 20 nachtjes!

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Laten monteren? Weet niet of ze dan doen... Volgens mij niet... Maar mijn man wil het zelf doen.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jawel dat kan ook, maar dat kost extra geld, en zullen ze op een andere dag moeten komen omdat jij nu in het schema van alleen afleveren zit.

Ik moest helaas tot vandaag wachten met in elkaar zetten want mijn vriend zat in het buitenland toen het kamertje geleverd werd, en is deze week pas terug gekomen, en vandaag is pas zijn eerste vrije dag, maar gelukkig komt een vriend straks om 11 uur en gaan ze het samen doen!

kan ik daarna lekker de boel soppen en de vloer weer dweilen en alvast wat spulletjes gaan inruimen *leuk leuk*

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Leuk werk om de spullen uit te pakken..

Heb je voldoende ruimte voor al t karton en piepschuim dat overblijft Dat viel ons flink tegen..
    We hebben de dozen boven uit t raam naar beneden gegooid.. 't Ligt nu op 1 grote stapel schter in de schuur..

't ledikant zat in 2 dozen, de commode in 3 de kledingskast in 5 dozen en allemaal piepschuimplaten ter bescherming..

Let wel goed op dat je niet perongeluk een bouten setje over t hoofd ziet.. Dat overkwam mij dus:D:p:D Er bleken 2 verschillende setjes voor t ledikant in de doos te zitten.. hahahaha

10. Maia

Maia Niet meer actief

heerlijk :D
    bij ons komen ze maandag a.s. dus ik ga de hele dag in spanning zitten :D

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou en met recht, ik moest wachten tot half 6 savonds, dus de hele dag in spanning....maar....zonet heeft vriend alles in elkaar gezet, en alles is compleet en helemaal heel, dus ikke aan het soppen gegaan(alle meubels afgesopt en kamer gedweild) en nu zit ik te wachten tot het droog is en ga ik de spulletjes die ik al heb in de kasten leggen (voorlopig want alles moet nog eerst gewassen worden, maar dat ga ik pas over 8 weken ofzo doen, als ik vakantie heb)

Nou ik kan je zeggen, wat een héérlijk gevoel, als de meubels en de kamer af zijn....

Share This Page