Mutsy zitstoel = buggy ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tord, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier ben ik weer met mijn Mutsy vragen...:)
    Is het Mutsy 4rider onderstel met het stoeltjes-zitje erin (dus vanaf 6 maanden) eigelijk hetzelfde als een buggy? Of zou ik die er nog los bij kunnen kopen? Ik dacht er ineens aan omdat we een buggy meenemer op de fiets hebben zitten en daar past dat Mutsy onderstel natuurlijk niet op, maar verder zie ik niet veel redenen om nog een extra buggy te kopen?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou je mutsy onderstel met wandelwagen inzet is een kinderwagen

Een buggy is een andere vaak klein lichter ding, die je vaak ook aan de fiets kunt hangen.

Je kunt de mutsy idd niet aan de fiets hangen

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hoihoi!

De mutsy kun je idd niet op de fiets hangen, dat fietst niet fijn, zeg maar :D.

Wij hebben ook de Mutsy 4-rider en daarnaast een gewone buggy. Ik vond het eerst niet nodig, maar nu is het wel erg handig!! Voor langere stukken wandelen en wandelend boodschappen doen, gebruik ik de Mutsy. Voor boodschapjes met de fiets, visite met de fiets, of als ik even kort met de auto ergens een boodschapje moet halen, neem ik de buggy mee. Dat is echt een stuk handiger met inklappen etc. scheelt je een hoop gesleep. Je kunt de buggy natuurlijk zo goedkoop of duur kopen als je wil.

Liefs!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben naast de wandelwagen (bij jou de Mutsy) ook nog een buggy. Maar in principe heb je die niet per sé nodig. Wij hebben 'm eigenlijk vooral gekocht voor op vakantie, omdat je anders heel je wagen mee moet nemen, en zo'n buggy veel kleiner in te klappen is. We hebben 'm nu standaard in de auto liggen, dus als we even snel ergens naartoe moeten, pakken we de buggy. Maar voor echte wandelingen enzo de wandelwagen (of draagdoek).

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben naast de gewone kinderwagen (quinny, maar zelfde idee als mutsy) ook een buggy. Maar niet zo'n stevige. Daar kunnen ze ook pas in vanaf een jaar. Je hebt wel betere, met een harde zitting voor wat meer geld. Daar kunnen ze wel eerder in.

Die buggy ligt hier standaard in de auto, en gaat mee op de fiets voor korte wandelingen. De kinderwagen gebruik ik voor wat langere stukken wandelen vanaf huis (en soms mee ergens heen voor lange zitten).

Deel Deze Pagina