Lijkt wel zelfzaam...ik kan ze met moeite vinden. Jullie misschien een website evt ? 80*40... (Ongeveer)
Ik heb hem bij de prenatal laten maken, kost tussen 40 - 50 Duurt wel ongeveer 6 weken.. Ik hoop hem binnen 2 weken te krijgen..
Bij babybutt hebben ze alleen 37x70, dus daar heb je niets aan. Er zijn ook winkels waar je ze op maat kunt laten maken, maar weet zo niet waar. Succes met zoeken!
ik heb bij de schuimrubberkoning op maat schuim gekocht en mijn schoonmoeder heeft de hoes gemaakt..... omdat je de wieg geen jaren gebruikt was dit super zei de kraamhulp
ik laten maken ij matrassen fabriek in cuijk! klaar in een uur ongeveer!dikte enz kan je zelf bepalen en je hoeft alleen een mal mee te nemen van de vorm! ook niet duur echt top
Hier heb ik mijn ovalen matras gekocht Babywinkel: Babymatras - Wiegen - Babykamer - Kinderkamer -Juniorbed - Kinder matras
Ik heb een matrasje laten maken bij het schuimrubberhuis. Als je de afmetingen hebt maken ze m op maat. Kost 8 euro!
Hier met mes en schaar matrasje van de IKEA te lijf gegaan. Hoes omheen gestikt en klaar. Dit ook omdat de mand waar het in moest niet alleen ovaal, maar ook nog toe loopt, dus was dubbel passen en meten. T geeft wat rommel, maar als je een beetje handig bent is het goed te doen. Groetjes Eva
Op schuimrubber.nl kun je matrasjes op maat laten maken. Of zoek anders een via marktplaats, daar heb ik ook wel eens een advertentie gezien van een bedrijf dat alle vormen op maat maken.
Ik had een (2ehands) Celine wieg gekocht, en heb daar een nieuw bijpassen matrasje bij Zoombee.nl bij gekocht, die is ook ovaal, weet niet of je zoiets zoekt: Wiegmatras Celine
Ik heb er 1 met hele apparte maten en heb hem bij Schuimrubber op maat - comfort schuim - schuimrubberbetaalbaar.nl besteld. Heb ze gebeld en een mailtje gestuurd. Moest een hem op papier ovetrekken en deze op sturen. Ze hebben hem toen precies op maat gemaakt en een afritsbare(en dus wasbare) hoes erom gedaan. Had hem binnen een week in huis. Voor de betaalde prijs moet ik nog ff in mijn mail kijken, dus zet ik er zo ff op.
Ik heb offerte binnen. Kwam op 67 euro...vond ik vrij veel. En evt matrasje voor wandelwagen. 57.... Baalbaal..