De zoveelste vraag over een matras waarschijnlijk.. Ik heb nu voor mijn ukkie Isabelle (7 weken oud) in haar bedje een matras liggen, nieuw gekocht bij Leen Bakker, er werd mij namelijk gezegd dat dat een prima matras was.. Echter, ik vind dat hij toch erg snel 'kuilen' vertoont, je ziet na een uur nog waar ze gelegen heeft. Ik draai het matras erg veel om, voor, achter, onder, boven, maar toch heb ik niet echt een goed gevoel bij dit matras. Ook omdat ze nu nog niet eens 8 pond weegt, en dit nu dus al zo is. Weet iemand of dit normaal is? Of eigenlijk.. ik wil denk ik gewoon een nieuwe matras kopen, maar dan een die wél goed is, wat bevelen jullie aan? Prijs maakt me niet zoveel uit..
Heb geen kuiltjes in het matras en mijn kleintje weet momenteel 9 pond. Denk dat je toch niet zo'n stevig matrasje hebt. Heb die van mij bij een babyspeciaalzaak gekocht maar weet niet waar je precies op moeten letten. Zou als ik jou was bij zo'n winkel in ieder geval om advies vragen en dan kun je eventueel alsnog een ander matrasje kopen. Succes. Silly
Ik heb een matrasje van Ikea en Iman weeg ongeveer 6 kilo nu en er is nooit een deuk te zien... Denk dus ook dat jou matrasje niet zo stevig is! Helaas zijn de matrasjes van de Ikea afwijkende maten.
Oké, dan ga ik in ieder geval een nieuwe kopen dus... dat is duidelijk in ieder geval inderdaad kan ik voor inlichtingen bij winkels terecht, maar ik hoor ook graag jullie ervaringen/aanbevelingen
Hoi Ik heb voor mijn dochter van bijna 2 jaar ook een matrasje bij Leenbakker gekocht. Misschien een ander matras, want ze ligt er nu bijna anderhalf jaar op en er is nog geen kuiltje te zien.
Mischien heb je hier iets aan als je een nieuw matrasje wilt kopen: http://www.veiligslapen.info/modules/co ... ntentID=17
Er was er maar één van polyurethaan toen, de andere was met binnenvering.. deze is zo'n 8 cm dik.. Maar goed, die is eventueel prima voor een logeerbedje voor bij één van de opa's en oma's, maar in haar eigen bedje wil ik gewoon een goed matrasje hebben.. van de week maar even shoppen..