Matras

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Lindah, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    We vorige week voor onze dochter een bed gekocht( een persoons) en tweedehands, een heel leuk bedhuisje!
    Maar nu.. Wat is een goed matras.. Ze hoeft er niet meteen in als ze twee is want wil het bed ook nog verven ed. Daarbij slaapt ze nog prima in haar ledikant.

Ben ziek thuis dus heb geprobeerd me een beetje te oriënteren maar behoorlijk veel aanbod..
    Wat hebben jullie? En heb je ook een matras wat gemakkelijk schoon gemaakt kan worden?

2. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Helemaal niemand advies?

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Voor mijn dochter hebben we een goedkoop matras gekocht voor de eerste jaren in haar eenpersoonsbed. Het was iets als dit: Polyether matras Royal Sleep

Inmiddels is mijn dochter toe aan een ander, beter matras (zeker nu ze geen plasongelukjes meer heeft. Ik heb al een matras uitgekozen: een pocketveren met koudschuim toplaag.

4. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Ik zou sowieso een matras kiezen met afritsbare en wasbare tijk.
    Hoeveel geld wil je uitgeven voor een matras?
    meestal kiezen mensen een polyether of soms een koudschuim matras.
    Hier ook aan het kijken voor een nieuwe kamer voor onze dochter (hebben nog even de tijd).
    lastig hoor vind die goedkope matrasjes meestal zo hard maar misschien is een duur matras ook wel weer zonde met eventuele plasongelukjes.

Share This Page