Wij kochten bij de geboorte van ons zoontje de Mutsy Evo, de combi. Intussen is hij al een tijdje aan de buggy hiervan toe maar ik vind dat hij hier niet goed in zit. Het zitgedeelte is zo fragiel en niet degelijk voorgevormd vind ik... Bovendien is het opgevouwen een heel gevaarte en niet zo handig om mee te nemen. We zijn dus op zoek naar een buggy. Eentje die degelijk is, een ligstand heeft, compact opvouwbaar is en als het kan ook nog een omkeerbaar zitgedeelte heeft (naar je toe en van je weg). Ik zag de Quinny Zapp Xtra 2.0 en ook de Phil & Ted vind ik er degelijk uitzien (al vouwt deze misschien weer minder compact op?). Ik ben dus op zoek naar ervaringen, tips, dus... shoot
Wij hebben de MacLaren Techno, wel een wat duurdere buggy maar erg fijn in gebruik. Degelijk, makkelijk op te vouwen, fijne ligstand en goede vering.
Je kindje is pas 8 of 9 maanden oud als ik het goed zie.. Op die leeftijd kunnen ze vaak nog niet goed zitten en hangen ze meer in het buggy gedeelte. Ik zou nog even wachten met een buggy, totdat hij een jaar is en goed kan zitten. Een buggy is vaak minder comfortabel dan een wandelwagen.
Ik heb een quinny Zapp extra gehad en vond het een zeer fijne buggy zoontje zat er perfect in al vanaf 8 maand hij zat er beter in dan de wandelwagen klapt klein op rijd lekker wij hebben hem weg gedaan omdat ik de gewone extra had en die bestaat uit 2 delen met vliegen mag hij dan nog niet mee naar de gate vandaar een chicco gekocht ook fijn maar niet zoals de Zapp dat het kindje naar je toe kan vind ik ook een groot voordeel als de extra 2 er toen was geweest had die het cker geworden! Wand die kun je wel met zitting opvouwen.
Hier ook de nuna pepp luxx. Heerlijke wagen, baal dat we die bij de oudste nog niet hadden. Jongste zit er sinds 5 maanden in, wel alleen in de lig/half ligstand.
Quinny zapp extra hebben wij. Wij hebben m al 3x mee op vliegvakantie genomen (in grote tas) en mochten m gewoon tot aan de gate meenemen. Echt ideale buggy. Vouwt mooi klein op en wij vinden m echt super fijn. Ja hij is soms een beetje instabiel doordat hij maar 1 wiel voor heeft en ja hij maakt wat herrie maar dat doet voor mij niet onder voor de voordelen.
We hebben armadillo van mama papa. Ik vind het ideaal: vouw met 1 hand, stevig, enorme zit/lig plaats. Grote kap. Grote mand onder. Kan mc erin indien nodig Kan zand aan makkelijk. 7kg dat wel En duur maar ik had niets anders gewild heb veel geprobeerd en niets was zo goed als deze naast onze Joolz