hoi hoi als je verteld aan mensen dat je zwanger bent zeggen ze vaak ik denk dat je een jongen krijgt of ik denk dat je een meid krijgt bij mijn zeggen ze vrijwel allermaal dat we een meisje krijgen bij wie klopte het? grtjesssssssssssssssss
Mijn moeder heeft altijd gelijk gehad, bij onze hele familie. Opzich best eng! Ben benieuwd wat ze bij mij denkt. Ik denk zelf een meid.
ik dacht zelf een jongen en ook iedereen roept het wordt een jongen maar volgens de echoscopiste zag ze toch echt een meid!
hier 50/50 (hele familie).. M'n moeder en m'n vader staan dus recht tegenover elkaar (wel lachen haha) maar m'n moeder heeft dus echt gelijk... op het forum hier zei trouwens iemand: Hoewel veel mensen zullen zeggen dat het een jongen wordt, wordt het toch echt een meid hoor! En het klopt
hier zeggen ze nu een meid nog 2 nachtjes slapen en dan weten we het. Bij daan hadden ze wel gelijk iedereen zei een jongen
iedereen incl ik zeiden dat het een meisje zou worden behalve mijn vader en mijn schoonmoeder die zeiden dat het een jongetje zou worden en we krijgen een jongetje
behalve mijn schoonvader en ik zegt iedereen een jongentje... nog 6 weken en dan weten we het hopelijk...
Bij mijn eerste riep bijna iedereen dat we een meisje zouden krijgen, maar ons mannetje is toch echt een jongetje. Mijn moeder kan het ook voorspellen bij mensen, maar bij mij niet, ik sta te dichtbij waarschijnlijk. Nu is het nog een beetje 50/50 wat er gezegd wordt. Dus voor 50% gelijk. Wij weten al of ons zoontje een broertje of een zusje krijgt, mensen beginnen dan alleen maar meer te speculeren. Zeggen ze: Ik denk dat jij een meisje krijgt en kijken me dan verwachtingsvol aan. Maar ik zeg niks, haha!
Ik dacht in het begin dat het een meid was.. maar ik begon steeds meer te twijfelen en de laatste maanden wist ik zeker dat het een jochie was. Een aantal vriendinnen van mij waren er ook van overtuigd dat het een jongen was. Over het algemeen werd er meer op een jongen dan op een meisje gegokt. Ik had schijnbaar een echte 'jongensbuik'. En het werd een jongen.
iedereen zei tegen mij dat ze aan mijn buik en aan mijn gezicht zagen dat ik een jongen kreeg.. Maar wij wisten vanf 20 weken wel beter!
In het begin dacht ik zelf dat het een jongetje zou zijn, net als ongeveer iedereen in mijn omgeving. Vorige week nog feliciteerde iemand mijn man spontaan met zijn zoon die ie zou krijgen. Wij uitleggen dat er toch echt een meisje in die buik zit... (althans, daar gaan we nog steeds van uit )
Bij mij dacht iedereen dat het een meisje werd. Ik zei al vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was dat het een jongen zou worden, ik voelde het gewoon, en het klopte ook! Nu kijken ze soms in de kinderwagen en zeggen ze: "Oh, wat een leuk meisje!" Echt erg, en ik trek Dean toch echt stoere kleertjes aan, geen roze ofzo
Bij ons zegt iedereen dat we een jongetje krijgen, heb het ook laten pendelen. maar het wordt een meisje. Dit heb ik dan ook 7 keer na laten kijken, en ik krijg iedere week een echo ivm suiker en iedere keer is het een meisje. Kan echt niet missen. Maar omdat iedereen een jongen zei kon ik het gewoon niet geloven, is wel vervelend hoor.
van de familie zeiden er heel veel een meisje maar collega's dachten een jongen. ik zelf dacht ook een jongen maar het werd een meisje .