bij wie klopte het wat andere mensen zeiden jongen of meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cindy21, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi hoi

als je verteld aan mensen dat je zwanger bent zeggen ze vaak
    ik denk dat je een jongen krijgt
    of ik denk dat je een meid krijgt

bij mijn zeggen ze vrijwel allermaal dat we een meisje krijgen bij wie klopte het?

grtjesssssssssssssssss

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij zei bijna iedereen een jongen, inclusief ikzelf, maar het is toch echt een meisje!

3. Niet meer actief

Mijn moeder heeft altijd gelijk gehad, bij onze hele familie. Opzich best eng! Ben benieuwd wat ze bij mij denkt.
    Ik denk zelf een meid.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik dacht zelf een jongen en ook iedereen roept het wordt een jongen maar volgens de echoscopiste zag ze toch echt een meid!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier 50/50 (hele familie).. M'n moeder en m'n vader staan dus recht tegenover elkaar (wel lachen haha) maar m'n moeder heeft dus echt gelijk...

op het forum hier zei trouwens iemand: Hoewel veel mensen zullen zeggen dat het een jongen wordt, wordt het toch echt een meid hoor!
    En het klopt :)

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bij mij zei iedereen een meisje
    maar het word een jongen!

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hier zeggen ze nu een meid nog 2 nachtjes slapen en dan weten we het.

Bij daan hadden ze wel gelijk iedereen zei een jongen

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

iedereen incl ik zeiden dat het een meisje zou worden behalve mijn vader en mijn schoonmoeder die zeiden dat het een jongetje zou worden en we krijgen een jongetje

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij ons zegt bij iedereen een jongetje, en we krijgen ook een jongetje :)

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    behalve mijn schoonvader en ik zegt iedereen een jongentje... nog 6 weken en dan weten we het hopelijk...

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bij mijn eerste riep bijna iedereen dat we een meisje zouden krijgen, maar ons mannetje is toch echt een jongetje. Mijn moeder kan het ook voorspellen bij mensen, maar bij mij niet, ik sta te dichtbij waarschijnlijk. Nu is het nog een beetje 50/50 wat er gezegd wordt. Dus voor 50% gelijk. Wij weten al of ons zoontje een broertje of een zusje krijgt, mensen beginnen dan alleen maar meer te speculeren. Zeggen ze: Ik denk dat jij een meisje krijgt en kijken me dan verwachtingsvol aan. Maar ik zeg niks, haha!

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik dacht in het begin dat het een meid was.. maar ik begon steeds meer te twijfelen en de laatste maanden wist ik zeker dat het een jochie was. Een aantal vriendinnen van mij waren er ook van overtuigd dat het een jongen was. Over het algemeen werd er meer op een jongen dan op een meisje gegokt. Ik had schijnbaar een echte 'jongensbuik'. En het werd een jongen. :D

13. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Bij mij dacht iedereen een jongentje.......niet dus ;)

14. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

iedereen zei tegen mij dat ze aan mijn buik en aan mijn gezicht zagen dat ik een jongen kreeg..
    Maar wij wisten vanf 20 weken wel beter! ;)

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

In het begin dacht ik zelf dat het een jongetje zou zijn, net als ongeveer iedereen in mijn omgeving. Vorige week nog feliciteerde iemand mijn man spontaan met zijn zoon die ie zou krijgen. Wij uitleggen dat er toch echt een meisje in die buik zit... (althans, daar gaan we nog steeds van uit :D)

16. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Bij mij dacht iedereen dat het een meisje werd. Ik zei al vanaf dag 1 dat ik wist dat ik zwanger was dat het een jongen zou worden, ik voelde het gewoon, en het klopte ook!

Nu kijken ze soms in de kinderwagen en zeggen ze: "Oh, wat een leuk meisje!"

Echt erg, en ik trek Dean toch echt stoere kleertjes aan, geen roze ofzo :D

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Bij ons zegt iedereen dat we een jongetje krijgen, heb het ook laten pendelen. maar het wordt een meisje. Dit heb ik dan ook 7 keer na laten kijken, en ik krijg iedere week een echo ivm suiker en iedere keer is het een meisje. Kan echt niet missen. Maar omdat iedereen een jongen zei kon ik het gewoon niet geloven, is wel vervelend hoor.

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Ben trouwens wel heeeel blij dat het een meisje wordt

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    van de familie zeiden er heel veel een meisje maar collega's dachten een jongen. ik zelf dacht ook een jongen maar het werd een meisje :) .

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier zegt iedereen een jongetje, en dat is het volgens de echo ook :D

Deel Deze Pagina