hoi meiden, de laatste tijd merk ik dat onze kleding snel vaal wordt. vooral langs de randen. waar zou dit mee te maken kunnen hebben?
Bedoel je bv t shirts en dan op de schouders? Dat kan door het zonnetje komen. Ook door verschillende soorten wasmiddel kunnen kleding vaal maken. Donkere en gekleurde kleding kan je eventjes in azijn wassen. Haalt de kleur weer mooi naar boven. Witte was die grijs word, eventjes met blauw wassen en in het zonnetje hangen word het weer mooi wit. Witte Bh's en vitrage eventjes in de steradent (tabs voor reining kunstgebitten) haal het wit ook weer mooi naar boven.
eigenlijk alle kleding word snel vaal. we wassen op 30 graden. de kleding gaat wel in de droger omdat we geen mogelijkheid hebben om het op te hangen. maar eerst hadden we dit niet. we wassen eigenlijk alleen met robijn en robijnwasverzachter
tjee ik heb het eigenlijk nooit vind het erg moeilijk misschien ligt het aan de kleding pff het is echt moeilijk hoor jeetje
het enige wat ik me nog kan bedenken is dat we alles wassen met robijn collor. ik gebruik eigenlijk nooit de zwarte of witte variant. zou dat kunnen uitmaken. ik vind het altijd erg moeilijk te bepalen bij welke kleur was welke wasmiddel moet. het kan eigenlijk niet aan de kwaliteit van de kleding liggen want ik heb het zowel met goedkope kleding als dure merkkleding.
Kan komen door de wasverzachter, deze legt als het ware een waas over kleding, of door te veel wasmiddel/verzachter! Anders een keer de wasmachine een paar keer laten draaien met alleen schoonmaak azijn, kan zijn dat er kalkaanslag in de wasmachine zit! Hierdoor krijg je ook een verlichte waas over kleding. Suc6
ik zie met goedkope kleding dat het snel vaal wordt! ik zie thuis echt verschil, geef niet, is de prijs dan vaak ook naarr. met zwart kan je ook verven is alles lekker black