Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik wil graag even mijn zelfgemaakte dingen showen voor de babyuitzet. Ik zou het leuk vinden als er nog meer volgen. Wie weet kunnen we nog wat How-to's met elkaar delen. Muziek mobiel bij de kringloop gehaald en zelf gehaakte nijntjes gemaakt. Bekijk bijlage 358537 Ben nog bezig met een bijpassend boxkleed. Heb er nu iets van 34, moet er 108 haha... nog even doorwerken Bekijk bijlage 358538 Er komt nog meer aan hoor...
oh die nijntjes zijn leuk! Ik ben niet creatief! Heb toen ik in t ziekenhuis lag in mijn zwangerschap een poging gedaan tot haken.. ter verveling... maar nee.. laten we zeggen dat het niet voor mij is weggelegd.
Schommelstoel gespoten en zelf de kussens erin gemaakt. Bekijk bijlage 358541 Beer met muziekdoosje Bekijk bijlage 358542
En een jasje/vestje, was eigenlijk een uitprobeerseltje maar ik zet 'm er toch maar bij, wie weet ga ik het straks nog gebruiken. Bekijk bijlage 358543
Leukkk!! Kijk ook een hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet.html
Ik kijk regelmatig in de kringloopwinkel voor knuffels met muziekdoosje erin, die sloop ik er dan uit. Je kan ze ook via internet of in de hobbyzaak kopen maar dan zijn ze veel duurder. Meestal heb ik zo'n knuffel voor max 1 euro Ahh die konijnenslofjes zijn echt super leuk!