Ben nu 13weken zwanger en ik boer zo erg veel dat het niet normaal meer is. Ik word er gek van. Als er iemand met mij is dan probeer ik me echt in te houden maar zodra ik alleen ben dan komt alles eruit!! En niet zo'n beetje ook en het zijn geen zachte boeren. Is dit normaal als je zwanger bent? Ik ben de hele dag misselijk en eet ook heel weinig misschien dat het daaraan ligt. Dat ik alleen maar lucht in m'n maag heb en dat dat er steeds uit komt?
manlief en ik houden wellis hele wedstrijden en nog win ik zonder cola of iets dus denk dat het iets zwangers is
Ik win ook (denk zelfs dat mijn man jaloers is )! Ik boer veel en hard ja . En ranzig? Nou vind die poepies veel viezer die ik ook de hele dag laat .
Hahaha jullie laten mij echt lachen. Nog meer boerkoninginnen in the house dus... Ik vind het zo vies, ik word er gewoon nog misselijker van dan ik al was
Dan staat mij hier ook nog wat te wachten hahaha Mijn vriend vind t maar niets dat zijn vriendin boert en scheten laat... dus geef altijd de schuld aan de kleine, niet geheel onterecht lees ik zo
Het inhouden lukt mij helemaal niet meer, gisteren nog een beste boer gelaten terwijl mijn schoonpa op bezoek was.
Hier ook hoor Als ik het niet deed werd ik gewoon misselijk, dus dan maar laten gaan Nu vooral nog na het eten. Ik heb het "geluk" dat ik nog nooit een trap in mijn maag heb gehad. Mijn darmen daarentegen... Hihi
Ja hoor, hier ook! Het is een poosje gestopt, maar ik ben weer vollop aan het boeren... Vooral ook door het maagzuur... Voel het 'putje' gewoon heel de dag lopen .
In het begin zat ik vol met lucht en nu weer, zelfs iets erger. Ben nu 37+ weken zwanger en zodra ik ook maar waag iets te eten of drinken is het boertjes feest hier in huis, noujah boertjes...?
Hihi, Ik kreeg zondag een Sinterklaasgedicht van mijn mannetje (ik wist niet dat hij mij had) met daarin de zin: ze boert als een bouwvakker, vreet als een bouwvakker.... etc... Mmmm, mijn man vindt mij zeer aantrekkelijk als ik zwanger ben Ik kon er gelukkig wel heel hard om lachen! Grtz
Ik moet ook zo veel boeren. Geen hele harde, maar er komt gewoon veel lucht naar boven. Kan ze vaak wel inhouden gelukkig. Gister zaten man en ik op de bank. Moest ik weer boeren, bleef maar aan de gang. Ik; Sorry schat, kan het echt niet helpen. Hij; geeft niet lieverd, laat het maar lekker gaan hoor. Doe ik ook altijd En dat is ook zo