matrasbeschermer?

Discussie in 'De lounge' gestart door ann82, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Mijn dochter van 2,5 gaat in een groot bed slapen. Ze slaapt nu nog steeds in haar ledikant met daarop de Aerosleep. Ideaal bij ongelukjes, want het is zo gewassen en droog.
    Wat kan ik op haar nieuwe matras leggen zodat niet de hele matras nat is als ze in bed plast?
    Ik heb wel zo'n plastic achtig matrasbeschermer liggen van de Hema. Maar ben bang dat dat zo zweet?!

2. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Mijn dochter ligt op eentje van de action, die heb ik vorig jaar zomer gebruikt vlak voor en na de geboorte van de jongste. Het was toen erg warm, maar ik had geen last van extra zweten of dat ik het niet fijn vond liggen.

3. Tennes

Tennes Niet meer actief

Zoals Evvie al zei, bij de Action heb je fijne. Bovenkant zacht, onderkant een soort rubber. Ligt prima, zweet niet.
    De Hema heeft ze ook maar die zijn stukken duurder.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb zo eentje met plastic beschermlaag onder. Zoonlief is wel eentje die het graag warm heeft, dus voor hem maakt het niet zo veel uit. Maar werkt prima om de matras droog te houden bij eventuele plasjes, maar ook toen hij buikgriep had en z'n bed onder zat...

Bij onze dochter ga ik nog moeten kijken, want die heeft het snel te warm. Maar dacht dat je ook zo stukken had om op de matras te leggen met plastic zodat het enkel beschermd als ze plassen (afhankelijk van waar jij het legt natuurlijk).

5. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb ze bij Leenbakker gekocht, inderdaad een kant plastic, de andere een soort molton. Ideaal.

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ikea heeft ook fijne waterdichte matrasbeschermers.

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik heb wel die van de hema en dat gaat gewoon goed. Kraakt ook niet of zo.

8. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik vind die van de hema ook fijn. Had wel een goedkopere bij de ikea gehaald maar die vind ik in gebruik toch minder.

9. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb die ook gebruikt rond de geboorte van mijn dochter maar ik vond hem wel zweten (en ik ben bevallen midden in de winter). Of zal dat zweten aan mijn hormonen hebben gelegen? Dat kan natuurlijk ook ;)

10. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik vind ze heel warm. Onze oudste zweet ermee zijn bed uit. Ik koop van die Tena bedmatjes. Zijn flink groot dus bedekken prima het gedeelte wat na kan worden bij een nachtelijk ongelukje. Ook handig om mee te geven bij logeerpartijtjes.

11. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Volgens mij heb ik na de geboorte van mijn dochter, midden in de winter, meer gezweet dan midden in de zomer vorig jaar haha! Zullen inderdaad de hormonen zijn geweest.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  13. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    bedankt voor de tips dames!
    De matrasbeschermer van de Hema bewaar ik inderdaad ook voor rond mijn bevalling straks.
    Wij hebben geen Action in de buurt maar heb nog wel wat meer dingetjes nodig bij Ikea. Zal daar eens kijken voor zo'n beschermhoes!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier heeft dochter 1 vd action en zweet totaal niet. Ik zelf lig nu op 1 vd zeeman en zweet ook niet moet ik zeggen.

Deel Deze Pagina