Hoi, ik heb er een van de lidl. Een grote die extra ademend is. En je kun hem makkelijk in de was doen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik meteen gaan zoeken naar een goede matrasbeschermer. Heb er toen goed op kunnen slapen.
2 aan elkaar naaien is inderdaad ook een idee! bedankt allemaal voor de tips. ik ga eens even neuzen bij de Action en Leenbakker! (die van de Lidl zullen ze wel alleen maar tijdelijk hebben denk ik?)
Helaas hebben wij een splittopper, waarbij mijn hoofdeinde iets omhoog staat door maagzuur. Maar inderdaad aan elkaar naaien si een goede tip! En ook niet aangedacht dat tijdens de kraamweek natuurlijk nog flink gevloeid wordt. Toch maar eentje aanschaffen dan.
ik heb een 2 persoons matras beschermer gescoord bij de Jysk voor E24.95! ik ga m vanavond meteen in gebruik nemen, ben benieuwd of het wat is. ze hadden alleen 180x200 dus iets te groot maar goed de Leenbakker heeft wel andere maten en morgen in de aanbieding voor 36,94. ben toch maar voor de goedkopere Jysk versie gegaan, hoop dat goedkoop geen duurkoop blijkt. vriendlief was noet al te enthousiast dat met een 2persoons molton hij er dus ook op moet liggen, maar ik ben wel blii dat er nu ook geen vocht naast kan komen en ik alsnog een geruineerd mattas heb
Ja dit. Ideaal. Mijn broer heeft hem nu mee om zijn achterbank te beschermen tegen zijn natte racefiets (hij gaat fietsen in de Alpen). Heel handig ding en niet kapot te krijgen. Hij (de hoes, dus niet mijn broer) heeft bij eerste dochter een korte tijd op ons bed gelegen. Vliezen braken op het strand. En nu beviel ik zo vroeg dat we nog niets van dat alles klaar hadden liggen. Aangezien wij geen kinderen meer krijgen mocht ie weg, dus m'n broer is de nieuwe eigenaar. Hij moest wel even wennen aan het woord bevallingshoeslaken
Wij hadden die van de Ikea, die is 2 persoons. Mijn man lag hier ook vreselijk op te zweten, dus ik deed em alleen over mijn helft.
Ooit bij de IKEA een waterdichte molton gekocht. voor een 2 persoonsbed. 1e paar nachten kraakte het iets, later nergens geen last van gehad. Je merkt niet eens dat ie erop ligt. Ik heb zoiezo altijd een waterdichte molton onder mijn hoeslaken liggen. Als er een glas drinken omvalt op bed, is mijn matras zoiezo droog.
Ik heb hem bij action gekocht voor 7 of 8 euro. Wel 1 persoons, maar daarover doe ik ook nog een gewone 2 persoons molton zodat het hele bed beschermd is. Kan me het gekraak en gezweet nog precies herinneren van de vorige keer en dat wil ik echt niet meer..
Ik had een matrasbeschermer van Ikea (ÄNGSVIDE) en het plastic eronder. Dat hielp echt een hoop! Op een plastic molton liep ik ook te zweten.
Ik had er een van de Hema en die vond ik prima (was overigens niet goedkoop). Mijn vliezen zijn in bed gebroken en hij heeft zijn werk goed gedaan.
Ik heb helemaal niks liggen... Heb het met mijn eerste geprobeerd en werd er gek van. Dus nu niet eens neergelegd. De kans dat het begint met vliezen breken is zo klein dat ik het er maar op gok.
Ik vond die matrasbeschermer ook verschrikkelijk. De kans dat je vliezen breken voor je weeën krijgt terwijl je ook toevallig in bed ligt is vrij klein. Mocht het toch gebeuren dan kan je de schade verhalen op je inboedelverzekering.