Voortekenen bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Yinthe, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik vroeg me af of er meiden zijn die buiten de 'bekende' voortekenen (slijmprop verliezen, vliezen breken en weeen) andere voortekenen hebben gehad dat de bevalling aanstaande was??

Ik voel me heel de dag al raar / zenuwachtig, ons dochtertje is anders als anders, mijn borsten groeien per minuut - doen enorm zeer- en uit het niets spontane melkvloet. Ook heel de dag al een raar gerommel in mijn buik wat ik niet herken, emotioneel, wil veel alleen zijn en ben enorm misselijk??

Herkent iemand dit??

2. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik herken jouw klachten niet bij mezelf. Ik kreeg 's ochtends last van diaree en 's avonds braken mijn vliezen. Ik hoop voor je dat je snel gaat bevallen meis. Succes!

3. Yinthe

Yinthe Lid

17 jan 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ja dat is nu ook sinds begin van de avond, dat ik regelmatig diarree heb. Wat maakt het je onzeker he

4. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik lees mee

5. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Sinds vanavond heb ik regelmatige harde buiken die pijnlijker worden en ben ik net een deeltje van de slijmprop verloren. Ben benieuwd:D

6. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik had twee dagen van te voren ook diarree. Volgende dag slijmprop verloren en dag daarna begonnen de weeen en savonds bevallen.

Het rare was ook dat we er helemaal klaar voor waren. dat weekend daarvoor had ik alles afgerond (kamer klaar, spullen voor kraamvisite in huis) en ja hoor daar kwam mijn kleintje, wel een weekje te vroeg.. was alleen zelf er nog niet klaar voor haha

7. Marleen en Lisa

17 jun 2012
    27
    0
    0
    Ik had ECHT geen voortekenen hahaha....was gewoon een hele normale dag. Gewoon thuis, hadden die avond een pizza besteld.
    En ineens braken mijn vliezen in de avond. Totaal niet verwacht hahaha

8. Yinthe2010

1 apr 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Melovekane,

Ja wij zijn er ook sinds vandaag helemaal klaar. Vandaag alles (echt alles, stond zelfs te strijken wat ik nooit doe) gepoets samen met manlief en schoonmoeder, alles klaargezet e.d.
    Slijmprop ben ik al een aantal weken kwijt. Begin nu allemaal wat menstruatie achtige krampen onder in mijn te krijgen. Vind het allemaal wel spannend worden moet ik zeggen.
    Daarnaast merk ik ook dat vooral onze dochter er enorm aan toe is. Heb namelijk 11 dagen in het zh moeten liggen en nu wordt ze 's nachts regelmatig in tranen en roepend wakker!

Deel Deze Pagina