Ik zag vandaag dat er morgen een koudschuim matras in de aanbieding was voor ledikant... Zijn deze goed? Ik koop normaal niks van de Aldi en heb dus geen idee hoe de kwaliteit is... Maar koudschuim of latex wou ik sowieso al, vandaar even de vraag
Ik zou als ik van jou was even langs gaan en even voelen of het ideaal genoeg zou zijn voor in een ledikant. Misschien staat er op de verpakking ook wat meer informatie en kan je misschien wat informatie vragen aan de werknemers daar. Wij komen vaak bij de Aldi voor evt. koopjes, best tevreden over Aldi! Succes!
Aldi is goedkoop , maar de kwaliteit is vaak gewoon prima. Net als spullen van de action trouwens. Heb je het merk al opgezocht op internet ?
Heb hem zelf ook gekocht en hij is echt prima hoor. En ook een dikke matras, beter als de matras wat ik van Ikea had voor mijn zoon.
Heb hem gekocht, ziet er idd prima uit! Mijn ikea matras ( had de latex van 100 euro ) voor mij zoon vind ik ook een prima matras! Hoop dat de kleine er lekker op slaapt straks