Misschien een hele stomme vraag hoor maar waar hebben jullie of gaan jullie je matrasje bestellen? Ik ben namelijk al bijna 8 weken bezig om een matrasje via prenatal te krijgen en ik snap maar niet waarom het zo lang duurt, want toen ik hem ging bestellen werd er gezegd nou dat is binnen een week binnen en nu zijn we al weer 8 weken veder... Het is helemaal niets speciaals wat ik moet hebben qua maat ofzo ik moet gewoon een standaard matrasje hebben voor in een wiegje... Ik heb ze nou al honderd keer duidelijk gemaakt dat ik het niet leuk van ze vind dat ze telkens weer zeggen '' nee sorry mevrouw het duurt nog een week '' wat moet ik hier nou mee ?
Is het een matrasje voor wiegje of ledikant? Over het algemeen zijn dit standaard maten, zouden ze eigenlijk gewoon op voorraad moeten hebben..
Het is voor een wiegje en het is gewoon een standaard maatje, ze vertelde me dat de matrasjes voor de wiegjes appart gemaakt moesten worden... :S Alsof mijn kindje de enigste is die in een wiegje gaat liggen zo sprak ze tegen me.. ik vin dhet maar een raar verhaal denk dat ik ze zo weer ga bellen ze zullen wel gek van me worden maar ja als ik eventueel te vroeg beval ( je weet namelijk maar nooit ) dan zit ik met een kindje zonder wiegje met een matrasje :S
Hmmm gek....heb bij prenatal in Rotterdam gewoon matrasjes voor de wieg zien liggen hoor. Gewoon rechthoekige en wat rondere maten. Deze paste bij ons niet in wieg en hebben we er dus 1 op maat laten maken bij prenatal en dat was in een week of 4/5 klaar. Vind het ookeen raar verhaal hoor. Misschien even bij een andere prenatal even kijken of ze ze hier wel hebben dan. Groetjes Yvonne
NOu ik heb dus net gebeld en ik snap nu dus waarom het fout is gegaan die mutsen hebben het gewoon niet besteld..grrrr.. het meisje wat ik aan de lijn had zei dat ik het pas rond 26 februari zou kunnen ontvangen want volgens de gegevens die daar stonden stond dat ik 27 januari mijn bestelling pas had gedaan... Nou dikke neus want het is dus gewoon al donderdag 8 weken geleden dat ik het heb besteld.... Ik woon zelf in Rotterdam en een dame van onze prenatal werkt ook op het zuidplein en die nam laatst dus een matrasje mee van het zudplein in Rotterdam dus ik was helemaal blij kom ik daar aan heb ze een matrasje mee genomen voor een ledikant pffff.... Zou ik denk je nog van die bestelling af kunnen want als het klopt dat je binnen een week bij baby walz een matrasje binnen krijgt dan ga ik hem daar bestellen, heb nergens voor getekend bij prenatal en heb ook geen aanbetaling gedaan...
Tuurlijk kun je er dan nog vanaf. je hebt geen verplichtingen hoor. Ik had de wiegmatrasjes toevallig ook bij de prenatal op Zuidplein gezien. Anders ga je daar eerst toch even kijken, en anders bestel je hem lekker ergens anders!
Ja belachelijk, wie legt zijn kind nou in een wiegje? Pfff winkelmedewerkers kunnen soms zo stom doen.. Alsof je ze lastig valt als je er iets komt kopen.. Maar wel goed dat ik dit lees want ik moet ook nog een nieuw matrasje voor mijn wiegje kopen, daar zal ik dan nu maar vastr achteraan gaan.
Ja ik zou er maar mee beginnen maar zou het niet via dat stomme prenatal doen.... Vind dat ze wel wat met de prijs mogen doen.. of is dat stom ?
Ik heb mijn matrasje ook bij de Baby-walz gekocht. Ze hebben verschillende maten, vierkant of ovaal en verschillende materialen. Mijn matrasje (37/70cm) kostte 16,95 exclusief verzendkosten. Met verzendkosten kwam ik op 21.90 en hij werd binnen een week bezorgd!
Dat je er nog zoveel moeite voor gedaan hebt zeg... Ik had al lang en breed een matrasje van een andere zaak in het wiegje liggen! Laat het ze fijn uitzoeken met zo'n bar slechte service!
Je kunt ook opbellen en zeggen laat maar, ik koop het wel bij een andere winkel waar ze het begrip goede service wel begrijpen.. Ik zou iig even zeggen dat je er goed van baalt! Ik weet niet of ze wat aan de prijs zullen doen, na de slechte service die je hebt gehad zullen ze dat ook wel niet doen.
Ik heb ze al heel duidelijk verteld dat ik echt baal van die service van hun en dat heb ik ff gedaan toen de winkel lekker vol stond met mensen zodat iedereen kon horen hoe ik het vond... Ik ga nu ff naar een ander bedrijf bij ons in de buurt en die heeft ze waarscheinlijk op voorraad liggen dus als die ze heeft koop ik hem direct en dan kan die prenatal de $#%^%$ krijgen ........ Thanx voor jullie reacties...