Hey dames, Ik wil graag een goedkope parasol kopen voor de kinderwagen van Joolz day dus mijn vraag is of alleen die parasol van joolzday bij die wagen past of kan ik gewoon een andere kopen???? Die van joolz is namelijk 40 euro, vind het best prijzig.. Misschien kan ik parasol Joolzday ook van een ander overnemen die het niet meer gebruikt voor een leuk prijse???
De Joolz day heeft een breed ovaal frame en goedkope universele parasolletjes zijn niet breed genoeg om helemaal om dat frame heen te kunnen. Dus dan kun je hem tot de helft klemmen als je hem dan wil verzetten of je krijgt een windvlaagje dan ligt hij er weer af. Dus denk dat een echte parasol een betere investering is. Die klemt precies om het frame heen en zit als een huis.
Toen ik mijn joolz ging kopen vroeg ik ook om een merkloze paraplu, en toen zei de verkoopster inderdaad dat die niet goed op de kinderwagen passen. Dus helaas toch de dure moeten kopen (ook al lees ik nu ook op het forum dat het in gebruik ondingen zijn...)
Ja, bedankt voor de reacties! Klopt ze zijn inderdaad niet zo handig, maar beter dan niks denk ik. Ik zal ff verder kijken, misschien vind ik wel een 2-hands parasol joolz vind het gewoon zonde voor die paar maanden maar wordt zoiezo geen goedkope dan!!
hier ook een joolz day, met een joolz parasolletje, toen wij hem gingen kopen kregen we hem er gratis bij, dus dat was wel fijn! Weet eigenlijk niet of dat normaal is, wij hebben de joolz day nautic.
hier ook een joolz day gebruiker en vond het parasolletje ook een beetje prijzig. dus toch de gok genomen voor een eigenmerk parasolletje en het werkt prima hier hoor!! hebben een rubbertje om het frame en dan het parasolletje erop zo beschadig je het frame niet! werkt dus prima