Hoi hoi, Ik zie in matrassenland, door de bomen het bos niet meer... Zoveel verschillende soorten en prijzen Nu heb ik bij leenbakker een matrasje gezien: - 60 x 120 x 15 - bonell binnenvering - afritsbare tijk Is dat een goed matrasje of moet ik echt mijn baby op een matras van 200 euro leggen?. Je hoort zoveel termen in de trant van anti-allergisch, anti mosquito... Er komt trouwens wel een aerosleep matje overheen. Wie heeft trouwens dit matrasje (LISA) en hoe bevalt het ? Wie weet of dit een Europees produkt is ( mag niet uit China e.o.) komen? Dankjewel voor het meedenken,
Ik weet niet welke wij hebben, maar hij kwam wel bij de LEenbakker terecht en is vrij dik 200 euro, echt niet
Ons ledikant matrasje komt ook van de leenbakker. Geen idee welk type het was, maar kostte ergens rond de 40 euro. Dat matras bevalt prima. Het is nu na anderhalf jaar nog goed stevig, geen ligkuilen ofzo. 200 euro voor een matrasje gaat mij ook tever. Zeker als het goedkoper ook goed is.. Op ons eigen matras liggen we ook jaren, maar deze gaat ook na zó'n 2 jaar de deur uit. Dan gaat de kleine naar een peuterbedje. En voor een volgende baby kopen we wel weer een nieuwe matrasje.
Wij hebben het matrasje gekregen van mijn moeder en dat kwam ook van de Leenbakker. Was ook zo'n 40 euro. Hij is erg dik en ligt naar mijn mening erg goed. Ze wegen nog niet zoveel en ze hoeven er ook geen 10 jaar mee te doen, dus voor ons ook geen matrasje van 200 euro oor!
Die hebben wij ook, kostte 39,99 Wij hebben nog geen ervaringsverhalen, maar ik had goede verhalen gelezen hier op de site. Er komt hier ook een aerosleep dekje overheen.
Ik heb vorige week ook een Lisa matras bij Leen Bakker gehaald, á 40 euro. Hij ligt er op als een prins op de erwt! Het matras voelt net zo aan als ons eigen matras (lekker dik, stevig en toch zacht), en wij slapen altijd heerlijk. Dus waarom ons mannetje niet. En dan te bedenken dat ik me bij Gardo bijna een matras van 200 euro had laten aanpraten, omdat die zo goed zou ademen enzo...
Hier voor beide kids deze matras en die is echt perfect. Blijft na dik 2 jaar nog steeds goed. Wel ff aan denken dat je de matras regelmatig keert zodat er geen "kuilen" in komen van het steeds op dezelfde plek liggen. Maar dat is een algemene tip, heeft niks met dit matrasje te maken verder.
wij hebben hem ook gekocht maar nog geen ervaringen hij ziet er iig goed stevig uit en het lijkt me een heerlijk matras om op te slapen..
Hebben ook gewoon van de leenbakker. We hebben gewoon gekeken hoe dik hij moest zijn. Het zag er verder goed uit, dus we gaan ervanuit dat ze er lekker op gaat slapen.
Wij hebben hem ook van de leenbakker en vinden het een goed matras, we hebben hem nu ruim 2 jaar en ben er nog steeds erg tevreden over..
Ik heb um laatst ook gekocht de Lisa nog geen ervaring maar het lijkt mij een erg lekker matrasje hoor!
Hey Meiden, Was helemaal door jullie reacties van plan om het matras te gaan halen... Maar was in Breda bij Aktiebaby waar ze executieverkoop hebben en heb daar voor heeeeeeel weinig geld een compleet aerosleepmatras op de kop kunnen tikken. Wel ontzettend bedankt voor jullie reacties en als ik een matras voor bij oma moet gaan kopen, dan weet ik wel welke het wordt Groetjes Elke