Quinny Buzz of Mutsy 3rider

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MIss X, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi Allemaal

    Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen deze 2 kinderwagens.
    Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen met deze 2 kinderagens zijn. Ik ga morgen nog een keer naar de kidsfactory en ze naast elkaar leggen.

    Ik vind de Mutsy wat mooier, maar volgens mij past er geen maxicosi op alleen een speciale van Mutsy zelf.

    En ik vind de Quinny buzz super handig met inklappen en uitklappen.

    Volgens mij heeft de Quinny ook weinig ruimte voor eventuele boodschappen.

    Graag jullie ervaringen en reactie's.

    P.S. Weten jullie ongveer de prijzen van deze 2 kinderwagens?

    XXX
     
  2. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    ik vond de mutsy erg onhandig door de achterzwenkwielen. een rondje draaien kostte veel moeite. en laat staan achteruit in een bochtje, als je bijvoorbeeld je wagen ergens ussen hebt gezet krijg je hem er moeilijk uit. Bij de Quinny(wij hebben een speedi gekozen) kun je met een vinger om je as rijden.
     
  3. Mist

    Mist Fanatiek lid

    18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben een Mutsy heel tevreden erover, alleen het voorwiel werkte niet helemaal goed, maar dat schijnt bij het nieuwe model opgelost te zijn..
    Er kon gewoon een maxicosi op hoor moest je alleen een adaptor voor kopen, maar das met alle wagens volgens mij..
    Tja wij zijn dus verder echt erg tevreden over de mutsy en van de 3rider zwenken de achterwielen niet en wij vinden hem verder wel heel licht rijden, ook op hobbelpaadjes gaat het perfect, alleen dus in de supermarkt niet, maar dat komt door het voorwiel wat dus nu aangepast zou moeten zijn..
     
  4. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    oeps, sorry ik dacht dat dat de 3 rider was. vergeet mijn berichtje ;)
     
  5. Mist

    Mist Fanatiek lid

    18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    haha maakt niet uit ;) volgens mij is dat de urban rider, hebben vrienden van ons en die zijn daar ook weer heel tevreden over.
    Ik denk dat het moeilijk te bepalen is voor een ander welke kinderwagen, de ene gaat voor design, de andere voor klein opvouwen, de volgende voor moeilijke wegen etcetc. Ik denk dat van alle wagens wel positieve en negatieve punten op te nomen zijn :)
     
  6. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb net de buzz binnen, en die is heel mooi, maar voor zover ik nu getest heb rijd die ook goed. en ik heb ook een freestyle, maar werd gek vanwege dat die zo groot is. de buzz is een stuk compacter.
     

Deel Deze Pagina