Er komt einde van het jaar een nieuwe Bugaboo uit. (de Bee). Verder zijn er ook nieuwe kleuren én materialen aanvulsets voor de Cameleon. De set is niet alleen meer in fleece te verkrijgen maar ook canvas, waar de basis ook van gemaakt is. Gewoon even een tipje voor iedereen die een Bugaboo wilde aanschaffen of van plan is op korte termijn. Groetjes Cellie.
Lijkt wel handig, maar wel errrugg duur! Meer dan 400 euro, ze zien hem als vervanging voor een Buggy. We vinden de Quinny Zapp al duur.
Jeetje ik schaf toch maar de cameleon aan, want deze vind ik persoonlijk erg lelijk. De nieuwe bekleding is er alleen in het rood, zwart, spijker, donker bruin, creme en zandkleur. Als ik het goed onthouden heb. Jammer want wij willen wel een knalkleur. Dus het word fleece.
Ik vind de Bee ook niks hoor....maarrrr toen ik mijn 1e kind kreeg.... ruim 10 jaar geleden.....vond ik de Bugaboo ook helemaal niks! En nu....ben ik dolblij met me Cameleon De aanvulling in ander materiaal lijkt me wel wat....ik heb een fleece set, maar dat vind ik niet alles, ik denk dat dat canvas beter is en langer mooi blijft. Wel jammer dat dat er niet is in een flitsendere kleur. Eerst maar is kijken hoe het er in het echt uit ziet! Gr. Cellie.