hoi, omdat ik door mijn werk Deborah niet even kan wegen en daardoor ook geen vragen kan stellen, stel ik het even hier. (ik kan natuurlijk bellen, maar dit vind ik makkelijker ) Deborah haar schema is nu: 6:30 bv 10:00 proberen rijstebloempapje (lukt nog niet echt) 10:30 fles 14:30 bv 18:15 badje 18:30 fles 22:30 bv ik ben aan het afbouwen, omdat afkolven niet meer lukte en ik wil hier naar toe: 6:30 bv of fv (kan niet later ivm werk) 10:00 papje van rijstebloem 11:00 fv 15:00 fv 19:00 badje 19:15 fv met rijstebloem van nutrix ze krijgt nu 5 x 200 cc. Als ze naar 4 voedingen gaat moet ze dan meer hebben? Ze drinkt die 200 cc zo op. Is dit een goed schema?
om te oefenen. Ik mag van het cb nog geen fruithapje geven en anders kan ik het niet verlengen naar 19:15 's avonds. Dit moest ik doen, maar ze viindt het niks, terwijl ik het idee heb dat een fruithapje beter gaat (denk ik) nu las ik net op een andere site dat er een neusspray bestaat om de bv op gang te helpen tijdens het afkolven. De moeite waard lijkt mij en dus heb ik net weer afgekolfd en wil ik die spray morgen gaan halen. Stel dat ik toch bv blijf geven, kan ik dan alsnog naar 4 voedingen en kan ik bijv. het laatste flesje dan als fv met nutrix houden en dat ik dan zelf afkolf?
De synthocinon spray.Kun je idd proberen. Hoe je bovenstaande omschrijft is prima, maar je mag ook nog 5 voedingen geven. Fruithapje mag, maar beter is om tot de 6 maanden te wachten i.v.m. allergieen. Ilja
dank je wel voor het snelle antwoord. Het cb zei dat als ik niet voor haar vijfde maand naar 4 voedingen ga, dat ze er dan aan gaat wennen dat ze die voeding nog krijgt en het dus niet makkelijk is om het af te leren.
Hoi, De overstap naar 4 voedingen kun je natuurlijk altijd proberen. Iedereen adviseert vaak wat anders. Mijn idee is ze geven meestal zelf wel aan wanneer er een voeding af kan. Ilja