Hoi meiden. Ik heb even een vraagje voor jullie. Toen mijn zoon geboren werd hebben we helse rotnachten beleefd. Niet gek natuurlijk als je een pasgeboren baby hebt, maar de hoofdreden was vooral omdat hij enkel dicht bij mij wou liggen en wou geknuffeld worden. Daarop hebben wij na 6 weken een Pacco Picolo gekocht. Dit werkte schitterend. Met deze ervaring op zak willen we natuurlijk niet weer 6 weken wachten maar meteen inbakeren. Het enige wat ik me afvroeg is wat ik kan gebruiken voor een pasgeboren baby. De Picolo lijkt me te groot en om zo'n primo te kopen voor slechts enkele weken... is er een volwaardig alternatief?
Hidde is bijna 10 wken te vroeg geboren en bij thuiskomst zwaaide hij veel met z'n armen. Na een paar nachten zijn we op zoek gegaan naar een inbakerdoek. Hidde woog toen 2300 gram. Alle doeken die ik kon vinden gingen vanaf 3 kg. Uiteindelijk één uit de verpakking gehaald van Bo jungle en die zag er wel uit alsof hij erin kon. En het werkt perfect, dus misschien ook iets voor jullie! Dit is small (3kg-6,5kg).
Onze kleine man zwaaide ook heel erg met zijn armpjes en ik gebruik gewoon een hydrofiel om hem in te bakeren. Dat gaat prima nu hij nog zo klein is.