Als we op vakantie gaan is de baby ongeveer acht weken. Ivm ruimtegebrek kan de grote kinderwagen niet mee. Nou dacht ik aan de maxi taxi..dus klein buggystyle onderstel waar de maxi cosi opgeklikt kan worden. Iemand hier ervaring mee? Zijn ze nog te koop? Op marktplaats wat zien staan! Maar zijn denk ik wat ouder..past de cabriofix daar dan op? Alvast bedankt! Ps. Ik weet dat ze er niet te lang in mogen...draagdoek gaat ook mee
Ik heb er 1 gehad. Maxi cosi cabriofix past erop. Maar ik vind persoonlijk niks voor die kleintjes. Daarom ook weg gedaan. Ik vind het niks dat ze in de maxi cosi zaten en dan ook nog eens op een wagen met buggy wielen. Niet echt comfortabel voor zo'n kleintje. Opgepropt in de maxi cosi en dan ook nog dat getril door die buggywielen.
zelf heb ik een maxi cosi mila, hier kan ook een maxicosi op. vind dit een fijne buggy die niet echt hobbelt! ook heb ik een quinny zapp, waar ook een maxicosi opgeklikt kan worden, maar vind deze buggy wel veeel meer hobbelen.
Kheb ook een maxi taxi (nu aangeschaft voor nr drie) ivm kleine kofferbak en de oudste naar school brengen. Ik vind het ideaal voor kleine afstanden. Ingeklapt is het nog steeds wel een redelijk groot object ( buggy vind ik compacter, ingeklapt) Tis vooral handig voor kleine stukjes, het trilt idd ook meer.
Hmmm lastig...het is echt puur voor op vakantie. Thuis gebruik ik de Duowagen..maar dan kan er echt niks anders meer mee als die mee zou gaan Haha
Misschien een buggy die ook in ligstand kan? Zo kan de kleine er vaak vanaf geboorte in! Nuna pepp heeft dit bijvoorbeeld, dit is wel een dure maar er zijn er vast meer die helemaal plat kunnen!
Maxi Taxi is nu de Max Cosi Mila een buggy waar de maxi cosi opgeklikt kan worden. Wij hebben hem. Makkelijk en klein opklapbaar, kan staand weg gezet worden. Maar vind hem niet geschikt voor een hele kleine baby omdat hij behoorlijk hobbelt op een ongelijke weg, stoep. Op een gladde vloer zoals in een supermarkt of overdekt winkelcentrum is het prima te doen. Als ik jou was zou ik voor een kleine kinderwagen gaan. Bugaboo (bijv. de Bee).
Misschien kijken of je van iemand een kinderwagen kunt lenen? Of een goedkope via marktplaats en die na de vakantie weer verkopen?
Wij hebben een nuna pepp kun je ook adapters bij kopen voor de maxicosi en de buggy zelf kan in ligstand.
Net de wielen van de mura gehaald...dan is het frame misschien wel klein genoegom achter de stoelen te doen. Die wielen prop ik dan wel ergensctussen.... Bedankt voor het meedenken iig